julklappar
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    julklappar

    Vad tänker ni köpa till era små i julklapp?
    vi har ingen aning då vi har en tjej sen innan och har sparat alla leksaker. min mamma har köpt fischer price hunden som man kan klämma på mage,hand osv så sjunger den och räknar och allt va den nu gör, min farmor har köpt en leksaks telefon och nån slags mikrofon som spelar sånger. försöker komma på nåt för framtiden men hjärnan verkar bortkopplad, kanske ni kan hjälpa mig?
  2. 1
    julklappar Vad tänker ni köpa till era små i julklapp?
    vi har ingen aning då vi har en tjej sen innan och har sparat alla leksaker. min mamma har köpt fischer price hunden som man kan klämma på mage,hand osv så sjunger den och räknar och allt va den nu gör, min farmor har köpt en leksaks telefon och nån slags mikrofon som spelar sånger. försöker komma på nåt för framtiden men hjärnan verkar bortkopplad, kanske ni kan hjälpa mig?
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Har samma bekymmer som du eftersom Amanda har en storasyster som är 2,5 år. Hunden har vi inte sen tidigare så den har jag också funderat på att köpa.
  4. 2
    Har samma bekymmer som du eftersom Amanda har en storasyster som är 2,5 år. Hunden har vi inte sen tidigare så den har jag också funderat på att köpa.
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Förstår inte alls problemet men det är nog för att jag inte tycker att så små barn behöver en massa paket. Varför liksom. Speciellt om det finns en massa grejer kvar sedan förut. Så tråkig är jag
  6. 3
    Förstår inte alls problemet men det är nog för att jag inte tycker att så små barn behöver en massa paket. Varför liksom. Speciellt om det finns en massa grejer kvar sedan förut. Så tråkig är jag
  7. Medlem sedan
    May 2010
    #4
    Jag håller med.
    Jag är iof så med alla mina barn. Tycker att julen är så överreklamerad. Presenter kan de få närsom eller helst då de bara behöver det.
    Men lilltösen blir nog ändå gladast i pappret
  8. 4
    Jag håller med.
    Jag är iof så med alla mina barn. Tycker att julen är så överreklamerad. Presenter kan de få närsom eller helst då de bara behöver det.
    Men lilltösen blir nog ändå gladast i pappret
  9. Medlem sedan
    Dec 2008
    #5
    Så ni ger inte era barn julklappar?
  10. 5
    Så ni ger inte era barn julklappar?
  11. Medlem sedan
    May 2010
    #6
    Jag ger mina barn julklappar men de får två som mest, inte för att vi har många barn utan för att hysterin blir för mkt annars. Jag ger hellre barnen det de vill ha på respektives födelsedag.
  12. 6
    Jag ger mina barn julklappar men de får två som mest, inte för att vi har många barn utan för att hysterin blir för mkt annars. Jag ger hellre barnen det de vill ha på respektives födelsedag.
  13. Medlem sedan
    Jun 2004
    #7
    Böcker!!
    Min Livia har en storebror = massa leksaker kvar efter honom... Men hans gamla böcker är trasiga/slängda/nerkletade... Så Livia får ett gäng nya, fina, roliga böcker i julklapp!
    - Lilla Grodan av Anna-Clara Tidholm
    - Nyfikna öron, Fåglar+Husdjur av Marion Billet
    - En sångbok
    - Knacka på av Anna-Clara Tidholm (den har vi kvar sen sonen, men den är såå sönderläst och nerkletad =))

    Hon får även en liten ask med duplo, en flicka med några djur. Sonen har mycket fordon i duplo, men inga djur eller så, så vi tyckte det kunde passa bra.

    Hoppas du fick något tips =)
  14. 7
    Böcker!!
    Min Livia har en storebror = massa leksaker kvar efter honom... Men hans gamla böcker är trasiga/slängda/nerkletade... Så Livia får ett gäng nya, fina, roliga böcker i julklapp!
    - Lilla Grodan av Anna-Clara Tidholm
    - Nyfikna öron, Fåglar+Husdjur av Marion Billet
    - En sångbok
    - Knacka på av Anna-Clara Tidholm (den har vi kvar sen sonen, men den är såå sönderläst och nerkletad =))

    Hon får även en liten ask med duplo, en flicka med några djur. Sonen har mycket fordon i duplo, men inga djur eller så, så vi tyckte det kunde passa bra.

    Hoppas du fick något tips =)

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar