Allergier?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    Allergier?

    Hur är det med råtta/marsvin när det gäller allergier? Har hört många som är allergiska just mot marsvin, är det vanligt och är det isf bättre att ha en råtta?
    <3<3<3 Tilia 070904, Troj 090827, Minja 120911, Teus 150715 <3<3<3

    http://blogg.alltforforaldrar.se/gulliganmamma/
  2. 1
    Allergier? Hur är det med råtta/marsvin när det gäller allergier? Har hört många som är allergiska just mot marsvin, är det vanligt och är det isf bättre att ha en råtta?
  3. Liz*
    #2
    Marsvin är illa och råtta är likadant mig veterligen, jag har haft råttor och tålde dem inte.
  4. 2
    Marsvin är illa och råtta är likadant mig veterligen, jag har haft råttor och tålde dem inte.
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3
    Gerbiler kan många allergiker ha, men då får man ha kattpellets i buren (för är man pälsallergisk brukar spån och hö inte vara bra heller, tydligen???).

    Min man är pälsallergiker (hund, katt m.m), men vi har nu allergikatter (sibirisk katt heter rasen) och han reagerar inte alls på dem, så det kan jag rekommendera, även om katterna kostar en slant.
  6. 3
    Gerbiler kan många allergiker ha, men då får man ha kattpellets i buren (för är man pälsallergisk brukar spån och hö inte vara bra heller, tydligen???).

    Min man är pälsallergiker (hund, katt m.m), men vi har nu allergikatter (sibirisk katt heter rasen) och han reagerar inte alls på dem, så det kan jag rekommendera, även om katterna kostar en slant.

Liknande trådar

  1. O.S.A och allergier...?
    By -ME- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-13, 18:38
  2. Allergier
    By Sandra m S&N in forum _0506 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 15:33
  3. Ngn som är bra på allergier?
    By Millish m N+M in forum _0607 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-12, 18:45
  4. Allergier...
    By Nita och killarna in forum _0409 Septemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 09:49
  5. Allergier,allergier..*pust*
    By Nita och killarna in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-08, 07:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar