Mangos herrstrl?
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Mangos herrstrl?

    Behöver hjälp med Mangos herrstorlekar! På damsidan är de ju rätt små i strl, så jag brukar behöva L istf M. Är herrarna mer normalstora? Funderar på att beställa julklappar åt äldste sonen från Mangooutlet.
  2. 1
    Mangos herrstrl? Behöver hjälp med Mangos herrstorlekar! På damsidan är de ju rätt små i strl, så jag brukar behöva L istf M. Är herrarna mer normalstora? Funderar på att beställa julklappar åt äldste sonen från Mangooutlet.
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    De är små. Min man som är normalstor, dvs drar en normal svensk medium (typ HM, MQ) drar_minst_ L, ibland XL hos Mango.
  4. 2
    De är små. Min man som är normalstor, dvs drar en normal svensk medium (typ HM, MQ) drar_minst_ L, ibland XL hos Mango.
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3

    Tack!

    Tyvärr fetsågade sonen den fina cashmerekoftan som jag spanat in. En annan kofta fick iaf okej...
  6. 3
    Tack! Tyvärr fetsågade sonen den fina cashmerekoftan som jag spanat in. En annan kofta fick iaf okej...

Liknande trådar

  1. Mangos kläder
    By skanetjej in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-19, 20:03
  2. Beställa från Mangos hemsida
    By Daggkåpan in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 19:26
  3. Fick två extra mangos
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-30, 00:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar