Hej igen :)
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    Hej igen :)

    Hallå! Var ca 7 månader sen ja var här sist, när min lilla dotter föddes. Redan 7,5 månader har gått. OJOJOJ, vad tiden går!
    Hoppas allt har gått bra för er alla!

    Det börjar ju närma sig jul och allt och vad köper man till en bebis som är ca 9 månader i jul? Nån som har några tips?
  2. 1
    Hej igen :) Hallå! Var ca 7 månader sen ja var här sist, när min lilla dotter föddes. Redan 7,5 månader har gått. OJOJOJ, vad tiden går!
    Hoppas allt har gått bra för er alla!

    Det börjar ju närma sig jul och allt och vad köper man till en bebis som är ca 9 månader i jul? Nån som har några tips?
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Hej!
    Ja visst går tiden fort! Jag kan knappt fatta det.

    Jag och min man har sagt att vi inte ska köpa några julklappar till lillskruttan i år. Det som hon kommer tycka är roligast är liksom presentpappret, och alla andra lär köpa massa klappar till henne så hon kommer få tillräckligt ändå =)
    Men köp någon liten leksak eller så, dom förstår ju inte riktigt vad jul är nu ändå.
  4. 2
    Hej!
    Ja visst går tiden fort! Jag kan knappt fatta det.

    Jag och min man har sagt att vi inte ska köpa några julklappar till lillskruttan i år. Det som hon kommer tycka är roligast är liksom presentpappret, och alla andra lär köpa massa klappar till henne så hon kommer få tillräckligt ändå =)
    Men köp någon liten leksak eller så, dom förstår ju inte riktigt vad jul är nu ändå.
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Vår kille ska få en Bobby car (polisbilen så klart ) och så byggklossar. Thats it!
  6. 3
    Vår kille ska få en Bobby car (polisbilen så klart ) och så byggklossar. Thats it!
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Vi planerar inga stora inköp till lillan i år. Hon vill förmodligen mest leka med presentsnörena ändå
  8. 4
    Vi planerar inga stora inköp till lillan i år. Hon vill förmodligen mest leka med presentsnörena ändå
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    Hej!

    Visst är det kul! Vi kom på det också att vi köpt klappar till alla utom våran lilla pojke... Vad bra, eller hur???

    Men jag minns att jag frågade mina föräldrar vad jag fått av dem min första jul - jag hade fått en nalle och den blev alltid lite speciell för mig trots alla dockor och så, eftersom han på något vis "kom först". Skall försöka tänka på det nu till jul så att jag förhoppningsvis kan ge min lilla ett så kärt minne :-)
  10. 5
    Hej!

    Visst är det kul! Vi kom på det också att vi köpt klappar till alla utom våran lilla pojke... Vad bra, eller hur???

    Men jag minns att jag frågade mina föräldrar vad jag fått av dem min första jul - jag hade fått en nalle och den blev alltid lite speciell för mig trots alla dockor och så, eftersom han på något vis "kom först". Skall försöka tänka på det nu till jul så att jag förhoppningsvis kan ge min lilla ett så kärt minne :-)

Liknande trådar

  1. Hemma igen efter KUB o inlagd igen
    By sussiesan in forum _1111 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-04, 05:12
  2. hmmm tvist igen och igen
    By anonymt namn in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-02, 18:06
  3. amma igen efter tre dygn?(igen)
    By mor till nea och xerxes in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 22:15
  4. Barn igen-igen efter ängel
    By Mamma till ängel in forum Änglabarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 07:22
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar