Julklappar?
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    Julklappar?

    Nån som kikar här ibland? Jag undrar vad era ska få i julklapp? Ellen fyllde ju år förra helgen, så det är liksom idè torka här. Hon ska få ett nintendo 3d med nåt spel till iaf. Men vill ha lite tips!
    Katja, mamma till Tre söta tjejer!
    http://ytterbymorsa.blogg.se
  2. 1
    Julklappar? Nån som kikar här ibland? Jag undrar vad era ska få i julklapp? Ellen fyllde ju år förra helgen, så det är liksom idè torka här. Hon ska få ett nintendo 3d med nåt spel till iaf. Men vill ha lite tips!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2
    Här är det lego, snowracer, fingerskateboard, fotbollskort och film med Höjdarna som önskas mest av allt.

    Lukas fyllde år nu i november med och fick bla lego men han vill ha mer.
  4. 2
    Här är det lego, snowracer, fingerskateboard, fotbollskort och film med Höjdarna som önskas mest av allt.

    Lukas fyllde år nu i november med och fick bla lego men han vill ha mer.
  5. Medlem sedan
    Mar 2002
    #3
    Hos oss står en one-piece, lego (Ninjago och StarWars) och Pokémonkort högst upp på önskelistan. T fyllde år i mitten av oktober. Lite längre sen än era barn, men jag tycker ändå att det är svårt när det inte gått så lång tid sen han fick en massa nya saker av oss, andra släktningar och kompisar på barnkalaset.

    Jag har funderat på att köpa en sån här "bräda" man åker med i pulkabacken (vet inte vad de heter, som en liten surfbräda utan segel eller en bodyboard som man glider nerför pulkabacken på), men det känns inte som en toppenpresent om det inte kommer snö snart.
  6. 3
    Hos oss står en one-piece, lego (Ninjago och StarWars) och Pokémonkort högst upp på önskelistan. T fyllde år i mitten av oktober. Lite längre sen än era barn, men jag tycker ändå att det är svårt när det inte gått så lång tid sen han fick en massa nya saker av oss, andra släktningar och kompisar på barnkalaset.

    Jag har funderat på att köpa en sån här "bräda" man åker med i pulkabacken (vet inte vad de heter, som en liten surfbräda utan segel eller en bodyboard som man glider nerför pulkabacken på), men det känns inte som en toppenpresent om det inte kommer snö snart.
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Inte en aning.
    Astrid fick hål i öronen i födelsedagspresent så kanske köper jag några örhängen...

    Vi funderar på ett wii eller liknande till alla ihop.
    Vi har nyss flyttat så det blev ju en del då när vi inredde nya rum...

    Little pet shop leker de mycket med här.
  8. 4
    Inte en aning.
    Astrid fick hål i öronen i födelsedagspresent så kanske köper jag några örhängen...

    Vi funderar på ett wii eller liknande till alla ihop.
    Vi har nyss flyttat så det blev ju en del då när vi inredde nya rum...

    Little pet shop leker de mycket med här.

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar