ICandy fråga...
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    ICandy fråga...

    Jag vet att det är någon här som har en ICandy vagn, tyvärr så minns jag inte vem.

    Om det är någon mer som har en sån vagn här så får ni gärna svara ni också.

    Jag var och tittade på en ICandy Pear idag och jag tycker att den var svår att fälla. Jag fick verkligen ta i för att fälla den, ryckigt och snabbt. Ska de vara så? När jag har läst om den så står det att de ska vara så enkelt.
    Är ni annars nöjd me vagnen? För- och nackdelar???

    Tacksam för svar.
  2. 1
    ICandy fråga... Jag vet att det är någon här som har en ICandy vagn, tyvärr så minns jag inte vem.

    Om det är någon mer som har en sån vagn här så får ni gärna svara ni också.

    Jag var och tittade på en ICandy Pear idag och jag tycker att den var svår att fälla. Jag fick verkligen ta i för att fälla den, ryckigt och snabbt. Ska de vara så? När jag har läst om den så står det att de ska vara så enkelt.
    Är ni annars nöjd me vagnen? För- och nackdelar???

    Tacksam för svar.
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Hej!
    Kanske för sent att svara..
    Jag är nöjd emd vagnen men det finns vissa nackdelar, som när man har liggdelen fram så sitter min son bakom framåt och klämmer låren av liggdelen. Nu är min lilla dotter inte så tung så han lider ju inte av det. Men det kan ju inte vara skönt att ha liggdelen i famnen nästan.
    Jag upplever inte vagnen som svår annars, men jag skulle nog inte rekommendera den heller
    Inte till det priset då finns det nog bättre vagnar.
    Ska byta till sittdelen om någon månad och ha den liggandes, stod att man kunde göra så på hemsidan.
    När barnet e stort nog å sittligga i vagnen är den annars kanon.
    Mest gillar jag nog den för att den är så enkel, bara man hör det klicka så vet man att det sitter säkert
    Plus så fungerar den bra i snön än så länge
  4. 2
    Hej!
    Kanske för sent att svara..
    Jag är nöjd emd vagnen men det finns vissa nackdelar, som när man har liggdelen fram så sitter min son bakom framåt och klämmer låren av liggdelen. Nu är min lilla dotter inte så tung så han lider ju inte av det. Men det kan ju inte vara skönt att ha liggdelen i famnen nästan.
    Jag upplever inte vagnen som svår annars, men jag skulle nog inte rekommendera den heller
    Inte till det priset då finns det nog bättre vagnar.
    Ska byta till sittdelen om någon månad och ha den liggandes, stod att man kunde göra så på hemsidan.
    När barnet e stort nog å sittligga i vagnen är den annars kanon.
    Mest gillar jag nog den för att den är så enkel, bara man hör det klicka så vet man att det sitter säkert
    Plus så fungerar den bra i snön än så länge
  5. Medlem sedan
    Dec 2010
    #3
    Hej Apostate! Har du provat att ha liggdelen nere och sittdelen uppe?
  6. 3
    Hej Apostate! Har du provat att ha liggdelen nere och sittdelen uppe?
  7. Medlem sedan
    Jan 2012
    #4
    Hej, Lite sent svar kanske, men vi har en iCandy Peaches (vi har inte en syskonvagn, jag vet inte om Peaches finns som syskonvagn) och är väldigt nöjd med den. Vi bodde dock i England när vi köpte den och där snöar det ju i princip aldrig, och nu bor vi i norrland och vagnen är stört omöjlig att köpa på snö tyvärr. / Victoria
  8. 4
    Hej, Lite sent svar kanske, men vi har en iCandy Peaches (vi har inte en syskonvagn, jag vet inte om Peaches finns som syskonvagn) och är väldigt nöjd med den. Vi bodde dock i England när vi köpte den och där snöar det ju i princip aldrig, och nu bor vi i norrland och vagnen är stört omöjlig att köpa på snö tyvärr. / Victoria

Liknande trådar

  1. ICandy fråga...
    By kicki_ek in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-30, 00:26
  2. Icandy!
    By Sissi82 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-05-22, 11:15
  3. iCandy
    By tuva06 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-28, 15:38
  4. Icandy
    By Jeanikee in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-22, 09:07
  5. iCandy Cherry
    By RebeccamedTilde in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-07-27, 20:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar