Lillasyster!
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Lillasyster!

    Vi var på ultraljud idag och fick se lill-fisen sprattla i magen. Härligt! Vi fick också se att det var en liten tjej, precis som vi trodde, så nu kommer Felicia att få en lillasyster till våren. Så mysigt.
    Tror att hon kommer att bli en fantastiskt bra storasyster. Hon är så snäll och omtänksam och älskar bebisar.
    Den här graviditeten är verkligen annorlunda jämfört med förra. Då hade man så mycket tid att gå upp i sin graviditen. Den här gången har man ju sitt fokus på att vara en bra mamma och få vardagen att gå ihop med hämtningar o lämningar på dagis och sånt, så jag hinner knappt tänka på att jag är gravid. När folk frågar vilken vecka jag är i så har jag ingen aning... Hoppas att jag får börja känna sparkar snart så att det blir lite mer verkligt.
  2. 1
    Lillasyster! Vi var på ultraljud idag och fick se lill-fisen sprattla i magen. Härligt! Vi fick också se att det var en liten tjej, precis som vi trodde, så nu kommer Felicia att få en lillasyster till våren. Så mysigt.
    Tror att hon kommer att bli en fantastiskt bra storasyster. Hon är så snäll och omtänksam och älskar bebisar.
    Den här graviditeten är verkligen annorlunda jämfört med förra. Då hade man så mycket tid att gå upp i sin graviditen. Den här gången har man ju sitt fokus på att vara en bra mamma och få vardagen att gå ihop med hämtningar o lämningar på dagis och sånt, så jag hinner knappt tänka på att jag är gravid. När folk frågar vilken vecka jag är i så har jag ingen aning... Hoppas att jag får börja känna sparkar snart så att det blir lite mer verkligt.
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Ååå Vad spännande.. Super Grattis
    Kan tänka mig att det blir så.. men ju längre du går blir du ju påmind av det på ett annat sätt.. När var det er lillfis skulle komma?
    Sköt om dig, Felicia bebben och din man ;P
    <3 Linnéa 19 april 2010 <3
  4. 2
    Ååå Vad spännande.. Super Grattis
    Kan tänka mig att det blir så.. men ju längre du går blir du ju påmind av det på ett annat sätt.. När var det er lillfis skulle komma?
    Sköt om dig, Felicia bebben och din man ;P
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Åh så mysigt med UL och grattis till lillasyster!
    Hur går det för dig? Jag hoppas så att du får må lite bättre!
  6. 3
    Åh så mysigt med UL och grattis till lillasyster!
    Hur går det för dig? Jag hoppas så att du får må lite bättre!
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    åh vad mysigt! förstår att du inte hinner tänka på denna graviditeten. det är fullt upp med blivande storasystern.
    vad roligt dom kommer ha tillsammans sen. blir inte så stor åldersskillnad. mellan linnéa och elin är det fem år men dom kan ha roligt ihopa ändå. linnéa är för det mesta en väldigt snäll storasyster som låter elin vara med på det mesta hon gör här hemma. än så länge...

    sparkarna kommer till jul gissar jag. eller kanske lite tidigare eller senare. haha, jaja jag vet inte, vet inte ens vilken vecka du är i. men det vore en fin julklapp om hon börjar sparka till jul.
  8. 4
    åh vad mysigt! förstår att du inte hinner tänka på denna graviditeten. det är fullt upp med blivande storasystern.
    vad roligt dom kommer ha tillsammans sen. blir inte så stor åldersskillnad. mellan linnéa och elin är det fem år men dom kan ha roligt ihopa ändå. linnéa är för det mesta en väldigt snäll storasyster som låter elin vara med på det mesta hon gör här hemma. än så länge...

    sparkarna kommer till jul gissar jag. eller kanske lite tidigare eller senare. haha, jaja jag vet inte, vet inte ens vilken vecka du är i. men det vore en fin julklapp om hon börjar sparka till jul.
  9. Medlem sedan
    Aug 2006
    #5
    Ååååh vad mysigt med en lillasyster! Kul att Felicia gillar bebisar så mycket också, hon verkar vara en klok liten dam. Håller tummarna för att bebben börjar härja runt i magen så att du inte kan sova om nätterna ;-) Ta hand om er!!
  10. 5
    Ååååh vad mysigt med en lillasyster! Kul att Felicia gillar bebisar så mycket också, hon verkar vara en klok liten dam. Håller tummarna för att bebben börjar härja runt i magen så att du inte kan sova om nätterna ;-) Ta hand om er!!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Grattis,vad roligt! Hoppas att vi också kan se vad det är när vi ska göra rul den 20/12.
  12. 6
    Grattis,vad roligt! Hoppas att vi också kan se vad det är när vi ska göra rul den 20/12.
  13. Medlem sedan
    Feb 2010
    #7
    Mysigt! Kul med en liten tjej till
  14. 7
    Mysigt! Kul med en liten tjej till

Liknande trådar

  1. Lillasyster är här
    By mamma till D & A in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-07-03, 09:23
  2. en lillasyster!
    By Ullu in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-09-15, 08:58
  3. Lillasyster
    By anonymt namn in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-08-10, 19:58
  4. Lillasyster heter ännu lillasyster
    By Cissi & lillasyster 11/5 in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-06-30, 17:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar