LÄNGESEN!
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    LÄNGESEN!

    Oj va länge sen jag var här inne, Nu har min stumpa hunnit bli två år och stora syster.

    Hur mår ni alla??
  2. 1
    LÄNGESEN! Oj va länge sen jag var här inne, Nu har min stumpa hunnit bli två år och stora syster.

    Hur mår ni alla??
  3. Medlem sedan
    May 1999
    #2
    Grattis!!! Jag skulle oxå vilja ha en till bebis! Men det är rätt skönt med bara en liten hemma! Vi flyttade till lite större i höstas men det finns ändå inte plats för en bebis till, så vi skaffade katt istället
  4. 2
    Grattis!!! Jag skulle oxå vilja ha en till bebis! Men det är rätt skönt med bara en liten hemma! Vi flyttade till lite större i höstas men det finns ändå inte plats för en bebis till, så vi skaffade katt istället
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Grattis! Här är allt bra, men inga fler barn här.Vr lilla var ju en liten sladdis o förblir väl vår bebis ;-)
  6. 3
    Grattis! Här är allt bra, men inga fler barn här.Vr lilla var ju en liten sladdis o förblir väl vår bebis ;-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4

    Grattis

    till småsyskonet!!

    Vår 09:a var ju nummer tre så här blir det inga fler. Tyvärr. Hade jag varit yngre och inte behövt jobba så hade det garanterat varit en fyra på väg. Men nu är jag oerhört tacksam för de tre jag har. Världens finaste barn. Förstås
  8. 4
    Grattis till småsyskonet!!

    Vår 09:a var ju nummer tre så här blir det inga fler. Tyvärr. Hade jag varit yngre och inte behövt jobba så hade det garanterat varit en fyra på väg. Men nu är jag oerhört tacksam för de tre jag har. Världens finaste barn. Förstås
  9. Medlem sedan
    Apr 2007
    #5
    Grattis till småsyskonet!
    Min lilla tvååring har blivit så stor nu. Och lång är hon också - lika lång som sin 4-årige storebror!
  10. 5
    Grattis till småsyskonet!
    Min lilla tvååring har blivit så stor nu. Och lång är hon också - lika lång som sin 4-årige storebror!
  11. Medlem sedan
    Nov 2006
    #6
    Grattis till syskonet! Ja tiden bara rinner iväg, våra killar ska bli stortebröder i april är det tänkt, så nu blir vi fem i familjen framöver, känns galet men helt superroligt!




    Oj va länge sen jag var här inne, Nu har min stumpa hunnit bli två år och stora syster.

    Hur mår ni alla??
    Mina bästaste, Olle polle 070722 och Nils pils 090909
    www.mamapapabarn.blogg.se
  12. 6
    Grattis till syskonet! Ja tiden bara rinner iväg, våra killar ska bli stortebröder i april är det tänkt, så nu blir vi fem i familjen framöver, känns galet men helt superroligt!




    Oj va länge sen jag var här inne, Nu har min stumpa hunnit bli två år och stora syster.

    Hur mår ni alla??
  13. Medlem sedan
    Oct 2009
    #7
    Det var verkligen länge sen jag var här!! Kul att läsa att ni mår bra. Anton blev storebror den 2:a Mars så nu är man mammaledig igen Vi fick en "liten" 4,1 kg Jaqueline

    Hoppas allt är bra med er!
  14. 7
    Det var verkligen länge sen jag var här!! Kul att läsa att ni mår bra. Anton blev storebror den 2:a Mars så nu är man mammaledig igen Vi fick en "liten" 4,1 kg Jaqueline

    Hoppas allt är bra med er!

Liknande trådar

  1. längesen..
    By Fie84 in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 21:11
  2. längesen nu...
    By mammasmelvin in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-27, 11:57
  3. nu var det längesen
    By riesen in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-22, 00:09
  4. Var längesen jag var här...
    By Happy Me in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 11:24
  5. längesen
    By minica in forum _04 Alla barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-03, 15:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar