Orkar inte vänta..
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Orkar inte vänta..

    haha att vänta är inte min grej, men nu är jag i v 12 och var den som skrev förut att vi väntade barn =P
    Jag skrev till och med grattis då, men ni är ju så himla bra på att gissa vem det är annars ;-)

    Det var någon mera som skrev då, jag hoppas att allt har gått bra hos dig med!
  2. 1
    Orkar inte vänta.. haha att vänta är inte min grej, men nu är jag i v 12 och var den som skrev förut att vi väntade barn =P
    Jag skrev till och med grattis då, men ni är ju så himla bra på att gissa vem det är annars ;-)

    Det var någon mera som skrev då, jag hoppas att allt har gått bra hos dig med!
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Nej precis vänta är inte nåt för mig heller har varit på väg att berätta många gånger.. tänkte vänta till helgen som kommer nu, har gått 12 fulla veckor på söndag(eller är det måndag??)!! Här är allt bra, känner mig nästan läskigt ogravid, men byxorna krymper mer och mer i midjan så...
    Har varit på inskrivning och fått tid för RUL, 18 jan, mitt i andra inskolningsveckan på dagis för Elias...

    Har förresten bytt medlemsnamn av div. anledningar, hette Lizzora när vi va ankomstgrupp här september 2010.

    Nu laddas det för fullt inför jul här, skönt att jag lyckats va hemma ver denna jul oxå!!!
  4. 2
    Nej precis vänta är inte nåt för mig heller har varit på väg att berätta många gånger.. tänkte vänta till helgen som kommer nu, har gått 12 fulla veckor på söndag(eller är det måndag??)!! Här är allt bra, känner mig nästan läskigt ogravid, men byxorna krymper mer och mer i midjan så...
    Har varit på inskrivning och fått tid för RUL, 18 jan, mitt i andra inskolningsveckan på dagis för Elias...

    Har förresten bytt medlemsnamn av div. anledningar, hette Lizzora när vi va ankomstgrupp här september 2010.

    Nu laddas det för fullt inför jul här, skönt att jag lyckats va hemma ver denna jul oxå!!!
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Haha, fyndigt att svara själv.

    Grattis igen och hoppas att graviditeten blir toppen.
  6. 3
    Haha, fyndigt att svara själv.

    Grattis igen och hoppas att graviditeten blir toppen.
  7. Medlem sedan
    Apr 2002
    #4
    Härligt att du också ha kommit ut ur garderoben, grattis igen till dig me!
  8. 4
    Härligt att du också ha kommit ut ur garderoben, grattis igen till dig me!
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Grattis
  10. 5
    Grattis
  11. jagbarajag
    #6
    haha...smart att svara själv!!

    Stort grattis till dig!!
  12. 6
    haha...smart att svara själv!!

    Stort grattis till dig!!
  13. Medlem sedan
    Oct 2011
    #7
    Vad roligt! Grattis!

    Själv är jag i vecka 27+1 nu, förra gången väntade vi tills efter UL innan vi berättade för allmänheten, denna gång var det knappa 12 veckor då jag sprack. Varför hålla en så glad nyhet för sig själva?
  14. 7
    Vad roligt! Grattis!

    Själv är jag i vecka 27+1 nu, förra gången väntade vi tills efter UL innan vi berättade för allmänheten, denna gång var det knappa 12 veckor då jag sprack. Varför hålla en så glad nyhet för sig själva?

Liknande trådar

  1. och om ni inte orkar vänta på
    By ~liten~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 22:50
  2. Nää, orkar inte vänta... ;)
    By hermelinen in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-24, 22:05
  3. Nu orkar jag inte vänta
    By mamma m två pojar in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 07:02
  4. orkar inte vänta
    By needy in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-05-31, 06:16
  5. Orkar inte vänta....
    By anno in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-29, 16:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar