Pepparkakor och skrikande barn..
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2007
    #1

    Pepparkakor och skrikande barn..

    Jaha, då har man genomlidit första skriknatten sen Travis föddes. Han har skrikit och gråtit hela natten från kl 03 och framåt. Inatt slog det mig, att det nog beror på alla pepparkakor som jag tryckte i mig innan läggdags. Stackars kraken hade väl ont i magen! Så nu har jag lärt mig det, inga mer enorma mängder pepparkakor. Us ch vad dum man känner sig, det kunde jag väl ha räknat ut att han kanske skulle få ont i magen av det men det tänkte inte jag på när jag var så sugen på kakor.

    Hur går det för er andra? Märker ni av att era barn får ont i magen av vissa saker?

    Kram!

    En extra kram till er andra som har bäbisar som skriker varje natt, jag tyckte det räckte med en natt.
  2. 1
    Pepparkakor och skrikande barn.. Jaha, då har man genomlidit första skriknatten sen Travis föddes. Han har skrikit och gråtit hela natten från kl 03 och framåt. Inatt slog det mig, att det nog beror på alla pepparkakor som jag tryckte i mig innan läggdags. Stackars kraken hade väl ont i magen! Så nu har jag lärt mig det, inga mer enorma mängder pepparkakor. Us ch vad dum man känner sig, det kunde jag väl ha räknat ut att han kanske skulle få ont i magen av det men det tänkte inte jag på när jag var så sugen på kakor.

    Hur går det för er andra? Märker ni av att era barn får ont i magen av vissa saker?

    Kram!

    En extra kram till er andra som har bäbisar som skriker varje natt, jag tyckte det räckte med en natt.
  3. Medlem sedan
    Jul 2011
    #2
    Lök, såväl rå som tillagad är en no-no.
  4. 2
    Lök, såväl rå som tillagad är en no-no.
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Hittills har vi varit skonade från sånt, han verkar ha en tålig mage. Men varken jag eller sambon är allergiska eller överkänsliga mot något och storasystern reagerade inte heller på något när hon var liten, så det ligger väl i familjen kanske.
  6. 3
    Hittills har vi varit skonade från sånt, han verkar ha en tålig mage. Men varken jag eller sambon är allergiska eller överkänsliga mot något och storasystern reagerade inte heller på något när hon var liten, så det ligger väl i familjen kanske.
  7. Elyseen
    #4
    Vi har haft det så efter jag ätit skaldjur, vet dock inte om det berodde på det eller på att vi hade uppehåll för att se om Minifomen gjorde verkan.
  8. 4
    Vi har haft det så efter jag ätit skaldjur, vet dock inte om det berodde på det eller på att vi hade uppehåll för att se om Minifomen gjorde verkan.
  9. Medlem sedan
    Feb 2011
    #5
    Det jag har märkt är när jag ätit lök, då har han fått ont i magen. Men de undviker jag nu så då gåre bättre. Försöker också att inte dricka så mycket mjölk, för de kan dom reagera på också.
  10. 5
    Det jag har märkt är när jag ätit lök, då har han fått ont i magen. Men de undviker jag nu så då gåre bättre. Försöker också att inte dricka så mycket mjölk, för de kan dom reagera på också.

Liknande trådar

  1. Tack för svar nedan om skrikande barn
    By Emmylou in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-11-07, 18:49
  2. skrikande barn i vagn?
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-09-30, 15:50
  3. skrikande barn??
    By xaramia in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 19:04
  4. Apropå skrikande barn
    By NYC-Maria in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 21:02
  5. 1 st skrikande övertrött barn
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-05-08, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar