Tänder ??
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Tänder ??

    hej allesammans hoppas ni har det bra. En fundering kring tänder.
    En av mina tvillingar har fått tänder på fel ställe! Hon fick framtänderna nertill, so far so good, men sen de övre, kände att det var en som kommit och tittade, det var ingen framtand utan den intill :S de övre framtänderna har inte kommit upp än men man känner och ser att de ligger under ytan.
    Så min undran är om någon varit med om eller hört om nå liknande ???
  2. 1
    Tänder ?? hej allesammans hoppas ni har det bra. En fundering kring tänder.
    En av mina tvillingar har fått tänder på fel ställe! Hon fick framtänderna nertill, so far so good, men sen de övre, kände att det var en som kommit och tittade, det var ingen framtand utan den intill :S de övre framtänderna har inte kommit upp än men man känner och ser att de ligger under ytan.
    Så min undran är om någon varit med om eller hört om nå liknande ???
  3. Medlem sedan
    Dec 2008
    #2
    Jodå, en kompis till mig har en pojke som fick tänderna bredvid framtänderna först. Jag tror att dom till och med kom innan tänderna nertill.
  4. 2
    Jodå, en kompis till mig har en pojke som fick tänderna bredvid framtänderna först. Jag tror att dom till och med kom innan tänderna nertill.
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3
    oki skönt o höra att det inte bara är mid då )
  6. 3
    oki skönt o höra att det inte bara är mid då )
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    hej allesammans hoppas ni har det bra. En fundering kring tänder.
    En av mina tvillingar har fått tänder på fel ställe! Hon fick framtänderna nertill, so far so good, men sen de övre, kände att det var en som kommit och tittade, det var ingen framtand utan den intill :S de övre framtänderna har inte kommit upp än men man känner och ser att de ligger under ytan.
    Så min undran är om någon varit med om eller hört om nå liknande ???
    Hejsan!!

    Min lilla tjej fick sina framtänder i nedre käken först. Strax därefter kom hörntänderna i överkäken och nu är även framtänderna i överkäken på väg. Blir tydligen vanligare och vanligare.. )
  8. 4
    hej allesammans hoppas ni har det bra. En fundering kring tänder.
    En av mina tvillingar har fått tänder på fel ställe! Hon fick framtänderna nertill, so far so good, men sen de övre, kände att det var en som kommit och tittade, det var ingen framtand utan den intill :S de övre framtänderna har inte kommit upp än men man känner och ser att de ligger under ytan.
    Så min undran är om någon varit med om eller hört om nå liknande ???
    Hejsan!!

    Min lilla tjej fick sina framtänder i nedre käken först. Strax därefter kom hörntänderna i överkäken och nu är även framtänderna i överkäken på väg. Blir tydligen vanligare och vanligare.. )
  9. Medlem sedan
    Oct 2010
    #5
    Hej ja men de var precis så för min lilltjej med här de nedre framtänderna först sen hörntänder snacka om att man blir förrvirrad
  10. 5
    Hej ja men de var precis så för min lilltjej med här de nedre framtänderna först sen hörntänder snacka om att man blir förrvirrad
  11. Medlem sedan
    Dec 2011
    #6
    Små baby vampyrer )
  12. 6
    Små baby vampyrer )

Liknande trådar

  1. tappade tänder, nya tänder?
    By PiaD1978 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-13, 21:10
  2. Vilka här har tänder/inte tänder och
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 12:32
  3. tänder...
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 16:34
  4. Tänder?
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:55
  5. Tänder
    By myssli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 14:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar