Första tanden
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2008
    #1

    Första tanden

    Nu äntligen är första tanden på väg. Det är högra nertill (tror jag) och den syns inte men den känns.
  2. 1
    Första tanden Nu äntligen är första tanden på väg. Det är högra nertill (tror jag) och den syns inte men den känns.
  3. Anonym
    #2
    vilken tand hoppas du får en guldpeng...
  4. 2
    vilken tand hoppas du får en guldpeng...
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3
    Våra killar har 3 resp 2 tänder. Tror att nr 4 är på väg.
  6. 3
    Våra killar har 3 resp 2 tänder. Tror att nr 4 är på väg.
  7. Medlem sedan
    Dec 2008
    #4
    Vi ligger verkligen efter. Jag har trott att det är tänder på G ända sen hon var 4 mån för hon har dregglat så otroligt mycket. Men inte förrän nu kommer den.
  8. 4
    Vi ligger verkligen efter. Jag har trott att det är tänder på G ända sen hon var 4 mån för hon har dregglat så otroligt mycket. Men inte förrän nu kommer den.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    Äh de kommer när de kommer. Tror att våra killar lägger all energi på att odla tänder, för mycket annat gör de inte.
  10. 5
    Äh de kommer när de kommer. Tror att våra killar lägger all energi på att odla tänder, för mycket annat gör de inte.
  11. Anonym
    #6
    Här är det 7:e tanden på gång!! 4 i ö.käken tittade fram samtidigt. De är rätt vassa de Skönt att jag har slutat amma, hi hi hi hi
  12. 6
    Här är det 7:e tanden på gång!! 4 i ö.käken tittade fram samtidigt. De är rätt vassa de Skönt att jag har slutat amma, hi hi hi hi
  13. Medlem sedan
    Dec 2008
    #7
    Oj! Det måste ha gjort ont att få 4 st samtidigt.
  14. 7
    Oj! Det måste ha gjort ont att få 4 st samtidigt.
  15. Anonym
    #8
    Det har gått ganska bra faktiskt! Mindre matlust i drygt en vecka annars har jag inte märkt ngt.
  16. 8
    Det har gått ganska bra faktiskt! Mindre matlust i drygt en vecka annars har jag inte märkt ngt.
  17. Medlem sedan
    Sep 2010
    #9
    Ebba fick sina två första tänder då hon var 4 mån, och strax innan jul fick hon sin åttonde!! Rallyfart har de kommit med!
    Var glad så länge de är tandlös! Nu ska det bitas på ALLT!
    Igår fick hon för sig att ta en tugga av mammas lår. Jag stod och diskade vällingflaskan och hade inte tid att plocka upp henne (vilket hon ville)...så som protest tog hon en rejäl tugga av mitt lår! Jädrans så ont det gjorde!
  18. 9
    Ebba fick sina två första tänder då hon var 4 mån, och strax innan jul fick hon sin åttonde!! Rallyfart har de kommit med!
    Var glad så länge de är tandlös! Nu ska det bitas på ALLT!
    Igår fick hon för sig att ta en tugga av mammas lår. Jag stod och diskade vällingflaskan och hade inte tid att plocka upp henne (vilket hon ville)...så som protest tog hon en rejäl tugga av mitt lår! Jädrans så ont det gjorde!

Liknande trådar

  1. Första tanden
    By zukits in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-24, 12:32
  2. Första tanden...
    By EmEd in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 21:15
  3. Första tanden!
    By maylin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-06-18, 20:31
  4. första tanden är här:)
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 11:40
  5. Första tanden....
    By Magela in forum _0508 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-23, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar