Tisdagen den 25 oktober föddes Natalies lillebror Casper.
Förlossningen gick bra och allt känndes så himla skönt.
Jag hade under hela graviditeten varit inställd på att stanna 3 dagar då jag ville ha hjärtundersökningen gjord och så innan vi får hem.
Hade under hela tiden fått höra att *du känner verkligen din kropp och du märkte verkligen med Natalie att ngt va fel så denna gången ska du se att allt blir bra*

Ja det blev det väl oxå.. redan efter ett dygn vill jag hem men stannar ändå till torsdagen.. Får 2 läkarundersökningar ( då dem med Natalie missade totalt hennes hjärtfel när dem gjorde det på henne plus att dem ville vara på säkra sidan) och sen fick vi gå ner till barnmottagningen för att träffa våran hjärtläkare som även följt min graviditet och gjort 2 ul på magen utan att hitta ngt =)
Undersökningen känns som att den gå bra.. Jag är bombsäker på att inget är fel.. så fel man kan ha.

Casper föddes med 3 mindre fel men som vi hoppades på att dem skulle växa *ihop* igen.
ductus, vsd och sedan så va mitralies (?) klaffen ej okey då den inte slöt tätt och gjorde så kammaren va förstorad.

Nu i onsdags va vi på återbesök... och allt såg jätte bra ut.
Casper anses vara *hjärtfrisk* då allt gått åt rätt håll och om inget händer så behövs inga återbesök
Vilken lycka och vilken tung sten som föll från mina axlar kan jag lova.

Jag har bara 1 hjärtbarn nu!!

Kram på er