3års kalas närmar sig
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    3års kalas närmar sig

    Insåg att det inte är så långt kvar nu till små trollen fyller tre år!
    Vart har tiden tagit vägen?
    Ska försöka få iväg inbjudningarna imorn, lite sent men de flesta vet om det redan.
    Hur gör ni med kalas? har ni teman och isåfall vilka? vilka bjuder ni och vilken tid ska ni ha kalaset?
    vi kommer nog ha ett blandtema med djur och mumin tror jag, har inte bestämt än hur jag ska dekorera tårtan.
    Hade lite bekymmer med hur många/vilka vi ska bjuda men tror att vi höll det någorlunda lugnt "bara" 4 jämnåriga kompisar förutom de vuxna och kompisarnas syskon. Tiden blev en eftermiddagstid, mellan 15-17 fast det är inte så att vi slänger ut folk dirket utan vissa lär nog stanna längre också
    har ni börjat planera än eller är ni helt inne i jul och nyår?
    Vi måste börja redan då kalaset är på nyårsdagen
  2. 1
    3års kalas närmar sig Insåg att det inte är så långt kvar nu till små trollen fyller tre år!
    Vart har tiden tagit vägen?
    Ska försöka få iväg inbjudningarna imorn, lite sent men de flesta vet om det redan.
    Hur gör ni med kalas? har ni teman och isåfall vilka? vilka bjuder ni och vilken tid ska ni ha kalaset?
    vi kommer nog ha ett blandtema med djur och mumin tror jag, har inte bestämt än hur jag ska dekorera tårtan.
    Hade lite bekymmer med hur många/vilka vi ska bjuda men tror att vi höll det någorlunda lugnt "bara" 4 jämnåriga kompisar förutom de vuxna och kompisarnas syskon. Tiden blev en eftermiddagstid, mellan 15-17 fast det är inte så att vi slänger ut folk dirket utan vissa lär nog stanna längre också
    har ni börjat planera än eller är ni helt inne i jul och nyår?
    Vi måste börja redan då kalaset är på nyårsdagen
  3. Medlem sedan
    Apr 2017
    #2
    ....
  4. 2
    ....

Liknande trådar

  1. 3års kalas avklarat
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2017-04-30, 03:18
  2. Akutavslut på 3års kalas
    By x-tjejen in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 21:58
  3. Lyckat 3års kalas:-)
    By 2 barns mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 23:48
  4. 3års kontroll på BVC?
    By Jenny m juni-03a in forum _03 Sommarbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 17:53
  5. Lekar till 3års kalas?(akut!)
    By Mamma1979 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 09:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar