avslag
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2011
    #1

    avslag

    Undrar om det är någon mer som har kvar avslag? Idag är min lilla tjej 3 mån och jag dras fortfarande med gul/brunaktiga flytningar. Inte jätte mycket men det kommer fortfarande lite varje dag. Var på efterkontroll igår och fick rådet att kontakta min gyn läkare om det inte ger med sig på ett par v. Känns tråkigt, med tanke på att det blir svårt att komma igång med något samliv och dessutom hade jag velat gå på babysim. Hoppas verkligen att det ger med sig snart.
  2. 1
    avslag Undrar om det är någon mer som har kvar avslag? Idag är min lilla tjej 3 mån och jag dras fortfarande med gul/brunaktiga flytningar. Inte jätte mycket men det kommer fortfarande lite varje dag. Var på efterkontroll igår och fick rådet att kontakta min gyn läkare om det inte ger med sig på ett par v. Känns tråkigt, med tanke på att det blir svårt att komma igång med något samliv och dessutom hade jag velat gå på babysim. Hoppas verkligen att det ger med sig snart.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Låter jobbigt. Mitt "försvann" efter ca 6 veckor och övergick direkt i mens som jag har hunnit ha två gånger mellan dessa inget avslag. Kan uppenbarligen vara rätt olika.
  4. 2
    Låter jobbigt. Mitt "försvann" efter ca 6 veckor och övergick direkt i mens som jag har hunnit ha två gånger mellan dessa inget avslag. Kan uppenbarligen vara rätt olika.
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Nä inte jag - avsalget försvann efter ca 4-6v och sen har jag varit fri från både det och mens... lite skönt. Men det kommer väl snart. Helammar fortfarande.
  6. 3
    Nä inte jag - avsalget försvann efter ca 4-6v och sen har jag varit fri från både det och mens... lite skönt. Men det kommer väl snart. Helammar fortfarande.
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    jag har svårt att avgöra om jag har avslag eller om det bara är rikliga flytningar...på min efterkontroll fråga dom inte ens om det känns lite som jag gått på nåt slags humbugg sjukhus...kommer iaf inte återvända dit igen det e ett som e säkert !
  8. 4
    jag har svårt att avgöra om jag har avslag eller om det bara är rikliga flytningar...på min efterkontroll fråga dom inte ens om det känns lite som jag gått på nåt slags humbugg sjukhus...kommer iaf inte återvända dit igen det e ett som e säkert !
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Oj tråkigt att känna så om ett sjukhus! Fast då är det bra att det finns fler, här har vi bara ett..
  10. 5
    Oj tråkigt att känna så om ett sjukhus! Fast då är det bra att det finns fler, här har vi bara ett..
  11. Medlem sedan
    Mar 2011
    #6
    Jag hade faktiskt tänkt fråga om detta igen, är det någon mer än jag som fortfarande har flytningar? Jag har det ännu å går bara här å väntar å väntar på att det ska försvinna. Hade inte flytningar så här innan graviditet och förlossning så det måste ju ha med det att göra, min mvc sköterska sa att det är det sista man har innan det ger med sig efter förlossningen, men NÄR ska det egentligen sluta?!
  12. 6
    Jag hade faktiskt tänkt fråga om detta igen, är det någon mer än jag som fortfarande har flytningar? Jag har det ännu å går bara här å väntar å väntar på att det ska försvinna. Hade inte flytningar så här innan graviditet och förlossning så det måste ju ha med det att göra, min mvc sköterska sa att det är det sista man har innan det ger med sig efter förlossningen, men NÄR ska det egentligen sluta?!

Liknande trådar

  1. Avslag..
    By Virriga Vimsa in forum Förlossning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 20:35
  2. Avslag
    By ::Birne:: in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-04, 21:17
  3. Avslag
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-27, 00:42
  4. Avslag
    By Lisa_82 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 12:18
  5. Avslag
    By milu in forum Förlossning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 15:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar