Facebook grupp!!!
_1111 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2002
    #1

    Facebook grupp!!!

    Halloj alla,

    Vill tipsa både gamla och nya här på sidan att vi har en grupp på facebook som ni alla är välkomna till. Sök efter "Novemberbarn 2011", just idag är vi 43 medlemmar. Kika in och gå me för där e vi mer aktiva.
  2. 1
    Facebook grupp!!! Halloj alla,

    Vill tipsa både gamla och nya här på sidan att vi har en grupp på facebook som ni alla är välkomna till. Sök efter "Novemberbarn 2011", just idag är vi 43 medlemmar. Kika in och gå me för där e vi mer aktiva.
  3. Medlem sedan
    Mar 2012
    #2
    Hej!

    Jag hittar inte er facebook grupp, söker iofs på telefonen och får göra ett försök på hemma datorn också. Märkligt!
  4. 2
    Hej!

    Jag hittar inte er facebook grupp, söker iofs på telefonen och får göra ett försök på hemma datorn också. Märkligt!
  5. Medlem sedan
    Oct 2011
    #3

    Fungerar inte...

    Halloj alla,

    Vill tipsa både gamla och nya här på sidan att vi har en grupp på facebook som ni alla är välkomna till. Sök efter "Novemberbarn 2011", just idag är vi 43 medlemmar. Kika in och gå me för där e vi mer aktiva.

    Jag försökte klicka på länken ovan men det fungerar inte. Får bara veta att material inte tillgängligt. Söker jag på Novemberbarn 2011 på Facebook, så finner jag ingen grupp med det antalet medlemmar.

    Kram, Linda L
  6. 3
    Fungerar inte...
    Halloj alla,

    Vill tipsa både gamla och nya här på sidan att vi har en grupp på facebook som ni alla är välkomna till. Sök efter "Novemberbarn 2011", just idag är vi 43 medlemmar. Kika in och gå me för där e vi mer aktiva.

    Jag försökte klicka på länken ovan men det fungerar inte. Får bara veta att material inte tillgängligt. Söker jag på Novemberbarn 2011 på Facebook, så finner jag ingen grupp med det antalet medlemmar.

    Kram, Linda L

Liknande trådar

  1. Facebook-grupp
    By SofiaHultstugan in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-11-16, 09:07
  2. facebook grupp
    By godisstumpan in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 14:25
  3. Facebook grupp
    By cillan2 in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-05, 11:23
  4. Facebook-grupp?
    By Pytte med 4 in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 21:42
  5. Facebook-grupp
    By Hanna, Thor & Carl in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 11:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar