mammaledighet!
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2010
    #1

    mammaledighet!

    Nu är det knappt en månad kvar av mammaledigheten. Känns sådär..
  2. 1
    mammaledighet! Nu är det knappt en månad kvar av mammaledigheten. Känns sådär..
  3. Medlem sedan
    Oct 2010
    #2
    Trist själv har jag ett års mammaledighet kvar, har tvillingar så det blir fler dagar, både på gott och ont
  4. 2
    Trist själv har jag ett års mammaledighet kvar, har tvillingar så det blir fler dagar, både på gott och ont
  5. Medlem sedan
    May 2010
    #3
    Förstår precis vad du menar, fastän jag inte ska börja jobba, eller plugga om jag kommer in, förrän i augusti -12, så 8 månader kvar. Om ekonomin tillät skulle jag gladeligen vara hemma i 1,6 år till. får se vad som händer.
  6. 3
    Förstår precis vad du menar, fastän jag inte ska börja jobba, eller plugga om jag kommer in, förrän i augusti -12, så 8 månader kvar. Om ekonomin tillät skulle jag gladeligen vara hemma i 1,6 år till. får se vad som händer.
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Jag har rätt många mammadagar kvar!! Hade saknat jobbet tidigare men inte nu längre!!! Nu när sonen är 9månader är MYCKET roligare att vara hemma, grrrrr.....
    Börjar med 50% (jobbar 3dagar i veckan), så det blir inte så farligt, eller...?
  8. 4
    Jag har rätt många mammadagar kvar!! Hade saknat jobbet tidigare men inte nu längre!!! Nu när sonen är 9månader är MYCKET roligare att vara hemma, grrrrr.....
    Börjar med 50% (jobbar 3dagar i veckan), så det blir inte så farligt, eller...?
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Jag har jobbat 30% sen i juni, d innebär 3 dygn på 6veckor för mig, och det är jätte skönt att få byta miljö för en stund. från jan ska jag öka med ett dygn till, sen fortsätter vi så fram till Aug då lillan går in på dagis, men sen kommer hon gå högst 15 tim v. minst ett år framåt
  10. 5
    Jag har jobbat 30% sen i juni, d innebär 3 dygn på 6veckor för mig, och det är jätte skönt att få byta miljö för en stund. från jan ska jag öka med ett dygn till, sen fortsätter vi så fram till Aug då lillan går in på dagis, men sen kommer hon gå högst 15 tim v. minst ett år framåt

Liknande trådar

  1. Mammaledighet: när?
    By Malin08 in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-03-20, 12:40
  2. mammaledighet, vad får jag?
    By apae in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 08:55
  3. Mammaledighet
    By Namanis in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-02, 19:51
  4. Efter Mammaledighet
    By anonymt namn in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-10-10, 15:03
  5. mammaledighet
    By leapox in forum Barn som yrke
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-03-16, 07:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar