Vad ska han få i julklapp?
_1003 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2009
    #1

    Vad ska han få i julklapp?

    Har ännu inte fixat julklapp till Timon så det börjar bli krisigt. Behöver tips. Vad ska era barn få?
  2. 1
    Vad ska han få i julklapp? Har ännu inte fixat julklapp till Timon så det börjar bli krisigt. Behöver tips. Vad ska era barn få?
  3. Medlem sedan
    Nov 2000
    #2
    Hej! Äntligen nån som gör ett inlägg.... Leonidas har typ allt, har ärvt massor av leksaker från sina storasyskon men han måste ju få nån julklapp.... Vi har köpt en duplo Polismotorcykel, en Anna-bok (favoritfigur nu förutom Alfons Åberg men de böckerna har vi redan), och sockor!

    Till ett barn som inte har allt så är favvoleksakerna just nu duplo klossar med byggplatta, duplobilar med gubbar, tågbana, Flexitrex bilbana, radiostyrd legobil, ett litet garage med dörrar som man kan öppna, en buss där man kan öppna dörrarna, dockan i Läragåvagnen, skriv-och ritplatta (magnetisk), bollar och böcker...

    God Jul på er!
  4. 2
    Hej! Äntligen nån som gör ett inlägg.... Leonidas har typ allt, har ärvt massor av leksaker från sina storasyskon men han måste ju få nån julklapp.... Vi har köpt en duplo Polismotorcykel, en Anna-bok (favoritfigur nu förutom Alfons Åberg men de böckerna har vi redan), och sockor!

    Till ett barn som inte har allt så är favvoleksakerna just nu duplo klossar med byggplatta, duplobilar med gubbar, tågbana, Flexitrex bilbana, radiostyrd legobil, ett litet garage med dörrar som man kan öppna, en buss där man kan öppna dörrarna, dockan i Läragåvagnen, skriv-och ritplatta (magnetisk), bollar och böcker...

    God Jul på er!
  5. Medlem sedan
    Oct 2009
    #3
    Hej! Äntligen nån som gör ett inlägg.... Leonidas har typ allt, har ärvt massor av leksaker från sina storasyskon men han måste ju få nån julklapp.... Vi har köpt en duplo Polismotorcykel, en Anna-bok (favoritfigur nu förutom Alfons Åberg men de böckerna har vi redan), och sockor!

    Till ett barn som inte har allt så är favvoleksakerna just nu duplo klossar med byggplatta, duplobilar med gubbar, tågbana, Flexitrex bilbana, radiostyrd legobil, ett litet garage med dörrar som man kan öppna, en buss där man kan öppna dörrarna, dockan i Läragåvagnen, skriv-och ritplatta (magnetisk), bollar och böcker...

    God Jul på er!

    Tack för tipsen!
    Timon har ju också allt eftersom han har tre syskon som de i sin tur ärvt mycket efter mina brorsbarn. Vi fuskar och ger honom gamla grejor som legat på vinden som syskonen haft+att han ska få ett spel/pussel som jag köpt på loppis och ett par hängselbyxor som jag håller på att sy. Men jag tänkte att nå't nytt borde han kanske få, fast det är väl egentligen en känsla som finns hos mig bara, tror knappast att han bryr sig, för honom är det ju nya grejor.

    Timon gillar också duplo och andra klossar och bollar och böcker. Hos Farmor är favoritgrejen en så'n där buss som man kan öppna med gubbar. Funderar på magnetbokstäver i stort format men vet inte var jag ska få tag på några snabbt.
  6. 3
    Hej! Äntligen nån som gör ett inlägg.... Leonidas har typ allt, har ärvt massor av leksaker från sina storasyskon men han måste ju få nån julklapp.... Vi har köpt en duplo Polismotorcykel, en Anna-bok (favoritfigur nu förutom Alfons Åberg men de böckerna har vi redan), och sockor!

    Till ett barn som inte har allt så är favvoleksakerna just nu duplo klossar med byggplatta, duplobilar med gubbar, tågbana, Flexitrex bilbana, radiostyrd legobil, ett litet garage med dörrar som man kan öppna, en buss där man kan öppna dörrarna, dockan i Läragåvagnen, skriv-och ritplatta (magnetisk), bollar och böcker...

    God Jul på er!

    Tack för tipsen!
    Timon har ju också allt eftersom han har tre syskon som de i sin tur ärvt mycket efter mina brorsbarn. Vi fuskar och ger honom gamla grejor som legat på vinden som syskonen haft+att han ska få ett spel/pussel som jag köpt på loppis och ett par hängselbyxor som jag håller på att sy. Men jag tänkte att nå't nytt borde han kanske få, fast det är väl egentligen en känsla som finns hos mig bara, tror knappast att han bryr sig, för honom är det ju nya grejor.

    Timon gillar också duplo och andra klossar och bollar och böcker. Hos Farmor är favoritgrejen en så'n där buss som man kan öppna med gubbar. Funderar på magnetbokstäver i stort format men vet inte var jag ska få tag på några snabbt.

Liknande trådar

  1. Vad ger ni era män i julklapp?
    By nillan71 in forum _1005 Majbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 09:35
  2. Min julklapp!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 14:25
  3. julklapp???
    By -AT- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 23:08
  4. Julklapp??
    By caet in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 11:34
  5. vad i julklapp
    By petrapeps in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar