nu är det jobbigt
_1009 Septemberbarn
  1. Anonym
    #1

    nu är det jobbigt

    Funderar på om Fredrik Lindström "när börjar det riktiga livet?"
    Det är fullt upp i vardagen och med ekonomi som krachar! Jag vet inte hur vi ska få ihop allt. Vad har vi ställt till med?
    och så läser man om ekonomiska svårigheter runt om i världen. Hemlöshet. krig. elände.
    Vi har ingen egen tid. vi orkar inte engagera oss i de äldre barnen. Den nya skruttan tar all ork....och nu när vi ser tiden med allt trots och stök som barn i 2-5 års ålder stojjar med känner jag bara - hjälp - hur tänkte vi?
    Men de är ju så söta våra barn. Men jag kan inte hjälpa att jag känner mej nedstämd och att vi kanske tog fel beslut. Och jag skäms för just dessa tankar!!!
  2. 1
    nu är det jobbigt Funderar på om Fredrik Lindström "när börjar det riktiga livet?"
    Det är fullt upp i vardagen och med ekonomi som krachar! Jag vet inte hur vi ska få ihop allt. Vad har vi ställt till med?
    och så läser man om ekonomiska svårigheter runt om i världen. Hemlöshet. krig. elände.
    Vi har ingen egen tid. vi orkar inte engagera oss i de äldre barnen. Den nya skruttan tar all ork....och nu när vi ser tiden med allt trots och stök som barn i 2-5 års ålder stojjar med känner jag bara - hjälp - hur tänkte vi?
    Men de är ju så söta våra barn. Men jag kan inte hjälpa att jag känner mej nedstämd och att vi kanske tog fel beslut. Och jag skäms för just dessa tankar!!!
  3. jagbarajag
    #2
    Vad jobbigt det låter!

    Man får tänka sådana tankar ibland. Jag tänker också så ibland när allt känns asjobbigt (och vi har bara ett barn).

    Stor kram till dig!
  4. 2
    Vad jobbigt det låter!

    Man får tänka sådana tankar ibland. Jag tänker också så ibland när allt känns asjobbigt (och vi har bara ett barn).

    Stor kram till dig!

Liknande trådar

  1. Jobbigt,jobbigt, vad göra???
    By snart mamma till 3 in forum Styvfamiljer
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 09:00
  2. Är det så här jobbigt
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-28, 20:21
  3. jobbigt jobbigt men snart
    By whorra 4barns mamma in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-03, 12:56
  4. Vad jobbigt det är...
    By håller mig i skinnet in forum Sex & erotik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-10-27, 15:09
  5. Jobbigt..jobbigt...jobb....
    By Mamzing in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-09, 15:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar