Snart jul
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Snart jul

    Dottern kommer att få en bärbar dator av sin pappa, en begagnad men ändå hon kommer bli jätteglad.

    Jag har än så länge köpt alla böckerna Vargbröder, biocheck, cd med alla svenska melodifestivallåtarna åt henne.

    Vad får era barn i julklapp?
  2. 1
    Snart jul Dottern kommer att få en bärbar dator av sin pappa, en begagnad men ändå hon kommer bli jätteglad.

    Jag har än så länge köpt alla böckerna Vargbröder, biocheck, cd med alla svenska melodifestivallåtarna åt henne.

    Vad får era barn i julklapp?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Lilla f får vantar och målarsaker. Storasyster får en i-pod för hennes gamla mp3 har gått i graven. Sen får de säkert böcker av farmor. Vad mormor och mostrar kommer med får vi se på julafton, det är lika spännande som att öppna sina egna.
  4. 2
    Lilla f får vantar och målarsaker. Storasyster får en i-pod för hennes gamla mp3 har gått i graven. Sen får de säkert böcker av farmor. Vad mormor och mostrar kommer med får vi se på julafton, det är lika spännande som att öppna sina egna.
  5. Medlem sedan
    Sep 1999
    #3
    L fick lite mer än vi tänkt.... HOn fick oxå en begagnad dator, presentkort på bokia, one piece (ej äkta), iphone, gitarrlektioner, lite kläder, småsaker som nagelack, örhängen mm. äh, jag kommer inte ihåg mer, det var nog lite till iaf.
  6. 3
    L fick lite mer än vi tänkt.... HOn fick oxå en begagnad dator, presentkort på bokia, one piece (ej äkta), iphone, gitarrlektioner, lite kläder, småsaker som nagelack, örhängen mm. äh, jag kommer inte ihåg mer, det var nog lite till iaf.
  7. Medlem sedan
    Jul 2001
    #4
    S fick en symaskin, mönster på medeltida kläder, t-shirt från Medeltidsmuséet, bok, lite kläder, biobiljett, pengar.
  8. 4
    S fick en symaskin, mönster på medeltida kläder, t-shirt från Medeltidsmuséet, bok, lite kläder, biobiljett, pengar.

Liknande trådar

  1. Snart slut på veckan, å snart vilodag:)
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-01-28, 16:50
  2. Nio månader har gått.. snart SNART:)
    By Maddeluttan in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-12-21, 11:39
  3. Usa nästa, snart snart snart åker
    By EllaNora in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-22, 12:07
  4. Snart, snart ska barnen i säng!
    By joleda in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 19:03
  5. Tänk snart snart är det januari
    By oja39 in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-08, 18:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar