God jul
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    May 2010
    #1

    God jul

    Ville bara önska er alla en god och härlig jul
  2. 1
    God jul Ville bara önska er alla en god och härlig jul
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Detsamma från oss här i Alingsås.
    Bella firar in julen med att börja gå...hon tog de första stegen förra veckan och nu går hon 8-10 steg innan hon sätter sig
  4. 2
    Detsamma från oss här i Alingsås.
    Bella firar in julen med att börja gå...hon tog de första stegen förra veckan och nu går hon 8-10 steg innan hon sätter sig
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    God Jul på Er!
    Wille mår super. Det har verkligen hänt massor mellan 7-8 månaders ålder, snacka om utvfas men en lugn sådan!!
    Han började krypa vid 7 månader och 1 vecka och nu ställer han sig upp mot möbler och försöker stå även utan stöd. Två tänder har han haft sedan länge.

    Snacket har kommit igång regält, inga ord ännu mer än neeej (om vi tolkat rätt) bra första ord från en så positiv kille Han förstår kring 8 ord som vi uppfattat det.

    Börjar se slutet på mammaledigheten, det går sååå snabbt och jag vill inte det ska ta slut trots att det ska bli kul att börja jobba igen. Det är väldigt dubbelt minst sagt....
  6. 3
    God Jul på Er!
    Wille mår super. Det har verkligen hänt massor mellan 7-8 månaders ålder, snacka om utvfas men en lugn sådan!!
    Han började krypa vid 7 månader och 1 vecka och nu ställer han sig upp mot möbler och försöker stå även utan stöd. Två tänder har han haft sedan länge.

    Snacket har kommit igång regält, inga ord ännu mer än neeej (om vi tolkat rätt) bra första ord från en så positiv kille Han förstår kring 8 ord som vi uppfattat det.

    Börjar se slutet på mammaledigheten, det går sååå snabbt och jag vill inte det ska ta slut trots att det ska bli kul att börja jobba igen. Det är väldigt dubbelt minst sagt....
  7. Medlem sedan
    Oct 2010
    #4
    Hej på er alla.

    Jag hoppas ni hade en riktigt god jul och att ni får ett riktigt trevligt slut på 2011 och en minst lika bra start på 2012.

    Tack för senast förresten Cortexia, mycket trevligt. Väldigt komiskt att nej skulle bli Wille första ord, han är ju verkligen en mycket positiv kille!!

    Ta hand om er alla!
  8. 4
    Hej på er alla.

    Jag hoppas ni hade en riktigt god jul och att ni får ett riktigt trevligt slut på 2011 och en minst lika bra start på 2012.

    Tack för senast förresten Cortexia, mycket trevligt. Väldigt komiskt att nej skulle bli Wille första ord, han är ju verkligen en mycket positiv kille!!

    Ta hand om er alla!
  9. Medlem sedan
    Jun 2009
    #5
    Hej på er alla.

    Jag hoppas ni hade en riktigt god jul och att ni får ett riktigt trevligt slut på 2011 och en minst lika bra start på 2012.

    Tack för senast förresten Cortexia, mycket trevligt. Väldigt komiskt att nej skulle bli Wille första ord, han är ju verkligen en mycket positiv kille!!

    Ta hand om er alla!

    Tack själv, det får vi göra om! Visst är det komiskt... mkt nenenej nu
    Har försökt få honom att kunna vinka som Elliot kan men icke då, går inte!
  10. 5
    Hej på er alla.

    Jag hoppas ni hade en riktigt god jul och att ni får ett riktigt trevligt slut på 2011 och en minst lika bra start på 2012.

    Tack för senast förresten Cortexia, mycket trevligt. Väldigt komiskt att nej skulle bli Wille första ord, han är ju verkligen en mycket positiv kille!!

    Ta hand om er alla!

    Tack själv, det får vi göra om! Visst är det komiskt... mkt nenenej nu
    Har försökt få honom att kunna vinka som Elliot kan men icke då, går inte!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar