Vatten!
_1103 Marsbarn
  1. Anonym
    #1

    Vatten!

    Hur mkt vatten brukar era barn dricka per dag? Min Son som är 9mån dricker en hel del vatten efter maten (minst 200ml/dag). Han äter bra och vikten går upp som den ska. Är det ok tycker ni?
  2. 1
    Vatten! Hur mkt vatten brukar era barn dricka per dag? Min Son som är 9mån dricker en hel del vatten efter maten (minst 200ml/dag). Han äter bra och vikten går upp som den ska. Är det ok tycker ni?
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    Eftersom d inte finns några problem så förstår jag igentligen inte frågan allt funkar ju
  4. 2
    Eftersom d inte finns några problem så förstår jag igentligen inte frågan allt funkar ju
  5. Medlem sedan
    Dec 2008
    #3
    Amanda dricker ganska mycket vatten. Jag försöker att inte ge så mycket till maten utan efter maten så att hon inte blir mätt på bara vatten. Annars får hon så mkt hon behöver.
  6. 3
    Amanda dricker ganska mycket vatten. Jag försöker att inte ge så mycket till maten utan efter maten så att hon inte blir mätt på bara vatten. Annars får hon så mkt hon behöver.

Liknande trådar

  1. Vatten, sta´n e full av vatten...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-08-17, 12:19
  2. Vatten! Sta´n är full av vatten...
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 08:58
  3. Vatten
    By spiff_05 in forum _0705 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 17:38
  4. Vatten, stan e full av vatten
    By Minimumsa in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 18:08
  5. vatten, vatten, överallt! OT
    By SvartaPantern in forum _05 Vårbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-11, 18:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar