hej tejer!
_0701 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2011
    #1

    hej tejer!

    är det någon kvar härinne?
  2. 1
    hej tejer! är det någon kvar härinne?
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    hej tjejer förstås
  4. 2
    hej tjejer förstås
  5. Annam.4
    #3
    Hej! Jag är egentligen aldrig här men slank in för jag tänkte att det närmar ju sig 5årsdagen för våra "små".
    Det är inte klokt vad tiden går!!! När är ditt januaribarn född? Är det dags att gratulera?

    Den 10:e firar vi, och 07an själv säger bestämt att hon måste ha ett skrivbord, för att hon är mer pysseltjej än lektjej! Jo, det stämmer väl på sätt och vis... Ett skrivbord får det bli, och mycket pysselgrejer i de andra paketen.

    Ha det gott, och kul att det händer nåt här

    Gott nytt år!!!
  6. 3
    Hej! Jag är egentligen aldrig här men slank in för jag tänkte att det närmar ju sig 5årsdagen för våra "små".
    Det är inte klokt vad tiden går!!! När är ditt januaribarn född? Är det dags att gratulera?

    Den 10:e firar vi, och 07an själv säger bestämt att hon måste ha ett skrivbord, för att hon är mer pysseltjej än lektjej! Jo, det stämmer väl på sätt och vis... Ett skrivbord får det bli, och mycket pysselgrejer i de andra paketen.

    Ha det gott, och kul att det händer nåt här

    Gott nytt år!!!
  7. Medlem sedan
    Dec 2005
    #4
    jag är kvar å tittar in lite då å då
  8. 4
    jag är kvar å tittar in lite då å då

Liknande trådar

  1. Gravid blogg för unga tejer!
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-16, 12:11
  2. Snabb hej tejer
    By SF-daisy in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 10:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar