Hur äre?
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    Hur äre?

    Nu har jag inte kollat in här på evigheter. Här hemma är allt frid o fröjd. Min lilla tjej som föddes den 10:e oktober växer så det knakar. Hon kan redan hq storlek 68. En riktig tjockis Hon sover gott och är så snäll. Blev en ganska stor kontrast mot älskade storebror som alltid varit en liten vilde Så hur har ni det? Ammar ni? vad väger de små liven? hur sover de? och har det varit något oväntat som varit i samband med er nya familjemedlem? Kram på er!
  2. 1
    Hur äre? Nu har jag inte kollat in här på evigheter. Här hemma är allt frid o fröjd. Min lilla tjej som föddes den 10:e oktober växer så det knakar. Hon kan redan hq storlek 68. En riktig tjockis Hon sover gott och är så snäll. Blev en ganska stor kontrast mot älskade storebror som alltid varit en liten vilde Så hur har ni det? Ammar ni? vad väger de små liven? hur sover de? och har det varit något oväntat som varit i samband med er nya familjemedlem? Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Hej! Här är allt bara bra! Vi ammar på och det funkar jätte bra, han sover bra på nätterna. Har haft en skriknatt bara sen han föddes, tack och lov. Vi sover länge på morgonen och han är väldigt tillfreds med livet för övrigt. Kram!
  4. 2
    Hej! Här är allt bara bra! Vi ammar på och det funkar jätte bra, han sover bra på nätterna. Har haft en skriknatt bara sen han föddes, tack och lov. Vi sover länge på morgonen och han är väldigt tillfreds med livet för övrigt. Kram!
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Här är det bara fint Slutade amma Gabriel förra veckan pga problem med mjölkstockningar och sket, så nu äter han bara ersättning och verkar precis lika bra av det

    Han väger ca 5,5kg nu och är strax över 60cm lång, så han har växt bra på sina 10 veckor. Storasyster tycker han blir roligare och roligare när han kan le mot henne, men hon önskar nog att han kunde växa lite fortare så han blir lite mer tålig och kan busas med
  6. 3
    Här är det bara fint Slutade amma Gabriel förra veckan pga problem med mjölkstockningar och sket, så nu äter han bara ersättning och verkar precis lika bra av det

    Han väger ca 5,5kg nu och är strax över 60cm lång, så han har växt bra på sina 10 veckor. Storasyster tycker han blir roligare och roligare när han kan le mot henne, men hon önskar nog att han kunde växa lite fortare så han blir lite mer tålig och kan busas med
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Alla håller väl till på FB, så här är man ju knappt in.
    Alex föddes 1 November, och växer sakta men säkert, ligger väl på ca 4200 gr nu och runt 56 cm(3310 g och 50 cm när han föddes)
    Gav lite tillägg första veckorna då han fick i sig för lite på amningen, men nu ammar vi bara.

    Han sover gott på nätterna, om han får sova med mig.Vaknar lätt om jag lägger han i vaggan.

    Det som varit lite jobbigt här var ju först när ha inte gick upp i vikt(jag kände mig otillräcklig) och så en mkt svartsjuk 6-åring, men det har nu blivit lite bättre
  8. 4
    Alla håller väl till på FB, så här är man ju knappt in.
    Alex föddes 1 November, och växer sakta men säkert, ligger väl på ca 4200 gr nu och runt 56 cm(3310 g och 50 cm när han föddes)
    Gav lite tillägg första veckorna då han fick i sig för lite på amningen, men nu ammar vi bara.

    Han sover gott på nätterna, om han får sova med mig.Vaknar lätt om jag lägger han i vaggan.

    Det som varit lite jobbigt här var ju först när ha inte gick upp i vikt(jag kände mig otillräcklig) och så en mkt svartsjuk 6-åring, men det har nu blivit lite bättre
  9. Medlem sedan
    Feb 2007
    #5
    Här är det bra Ella föddes också 10:e oktober och vägen 5,5 kg och är 59,5 cm lång. Stl.62 på kläder passar bra nu
    Jag har både ammat och gett ersättning, men för ca. 2 veckor sedan började hon vägra amning. Försökte ett par dagar men gav sedan upp. Hon sover bra på nätterna, vaknar max 1 gång och sover läääänge p morgonen, underbart!!! Hon pratar, skrattar och är mer och mer nöjd med livet.
    God fortsättning och gott nytt år!
  10. 5
    Här är det bra Ella föddes också 10:e oktober och vägen 5,5 kg och är 59,5 cm lång. Stl.62 på kläder passar bra nu
    Jag har både ammat och gett ersättning, men för ca. 2 veckor sedan började hon vägra amning. Försökte ett par dagar men gav sedan upp. Hon sover bra på nätterna, vaknar max 1 gång och sover läääänge p morgonen, underbart!!! Hon pratar, skrattar och är mer och mer nöjd med livet.
    God fortsättning och gott nytt år!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar