3års kalas avklarat
_0901 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2008
    #1

    3års kalas avklarat

    Ett härligt sätt att påbörja året på med barnkalas!
    Gårdagen försvann fort och på kvällen var jag så slut att jag somnade på soffan
    Kalaset gick bra och barnen var nöjda och glada och det kändes precis lagom med två timmar som vi skrivit på inbjudan. Vi avslutade med fiskedamm som barnen älskade, innehållet var en mandarin, en ask med russin och en partytuta och det räckte gott. Nästa år blir det nog mest troligt godis också men än har våra inte börjat äta det...
    Vi bjöd fyra av deras vänner med familj men bara två familjer kunde komma och det kändes faktiskt helt lagom. Förutom dem så var ju barnens morfar och moster på plats samt morfars fru och ett äldre par som är nära vänner till oss.
    jag var lite orolig för om det skulle vara för lite kompisar för dem med, men tror att hade det varit fler hade det blivit mer bråk och oroligheter.
    Hoppas era kalas också blir lyckade och så vill jag passa på att önskar er alla en god fortsättning på det nya året!
  2. 1
    3års kalas avklarat Ett härligt sätt att påbörja året på med barnkalas!
    Gårdagen försvann fort och på kvällen var jag så slut att jag somnade på soffan
    Kalaset gick bra och barnen var nöjda och glada och det kändes precis lagom med två timmar som vi skrivit på inbjudan. Vi avslutade med fiskedamm som barnen älskade, innehållet var en mandarin, en ask med russin och en partytuta och det räckte gott. Nästa år blir det nog mest troligt godis också men än har våra inte börjat äta det...
    Vi bjöd fyra av deras vänner med familj men bara två familjer kunde komma och det kändes faktiskt helt lagom. Förutom dem så var ju barnens morfar och moster på plats samt morfars fru och ett äldre par som är nära vänner till oss.
    jag var lite orolig för om det skulle vara för lite kompisar för dem med, men tror att hade det varit fler hade det blivit mer bråk och oroligheter.
    Hoppas era kalas också blir lyckade och så vill jag passa på att önskar er alla en god fortsättning på det nya året!
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    God fortsättning själv! Vi ska bjuda in tre jämnåriga utan syskon för att hålla fokus på henne (sonen tar mkt plats och med son med kompis blir det mindre kalas för flickan). De ska få pyssla lite och äta tårta. Ska försöka få till en fiskdamm också.
  4. 2
    God fortsättning själv! Vi ska bjuda in tre jämnåriga utan syskon för att hålla fokus på henne (sonen tar mkt plats och med son med kompis blir det mindre kalas för flickan). De ska få pyssla lite och äta tårta. Ska försöka få till en fiskdamm också.
  5. Medlem sedan
    Apr 2017
    #3
    ...
  6. 3
    ...

Liknande trådar

  1. 3års kalas närmar sig
    By sargit in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2017-04-30, 03:18
  2. Akutavslut på 3års kalas
    By x-tjejen in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-08, 21:58
  3. Lyckat 3års kalas:-)
    By 2 barns mamma in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-06, 23:48
  4. Kalas nr 1 avklarat *puh*
    By johi in forum _0507 Julibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-06, 22:02
  5. Lekar till 3års kalas?(akut!)
    By Mamma1979 in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-23, 09:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar