God fortsättning!
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2009
    #1

    God fortsättning!

    Tittar in och säger hej! Hoppas alla haft en bra jul! Helgerna har varit lite hysteriska här, Andréa har varit sjuk större delen av december och fick sedan, som grädde på moset, vinterkräksjukan på julaftons kvällen. Nu, 1,5 veckor senare, är hon nog så gott som återhämtad, men det var en riktig pärs. Mycket oro och nattvak. Hon vill fortfarande inte bli matad med mat av någon anledning, men äter hon själv går det bra. Så det får hon göra, det känns ju inte som det går in så mycket mat men något får hon väl i sig.

    Hörrni Stockholmsförädrar: har ni tid/lust för en playdate? Nu när vi är friska behöver vi aktiveras!

    Kram på er!
    Mamma till Lovisa Joséphine 090908 och Andréa Kristina 110422
    Bloggar på http://karinloiske.blogspot.com
  2. 1
    God fortsättning! Tittar in och säger hej! Hoppas alla haft en bra jul! Helgerna har varit lite hysteriska här, Andréa har varit sjuk större delen av december och fick sedan, som grädde på moset, vinterkräksjukan på julaftons kvällen. Nu, 1,5 veckor senare, är hon nog så gott som återhämtad, men det var en riktig pärs. Mycket oro och nattvak. Hon vill fortfarande inte bli matad med mat av någon anledning, men äter hon själv går det bra. Så det får hon göra, det känns ju inte som det går in så mycket mat men något får hon väl i sig.

    Hörrni Stockholmsförädrar: har ni tid/lust för en playdate? Nu när vi är friska behöver vi aktiveras!

    Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Shoot! Jag är på... var, när, hur så dyker vi upp!
  4. 2
    Shoot! Jag är på... var, när, hur så dyker vi upp!
  5. Medlem sedan
    Mar 2009
    #3
    Ja, jag har ju 2 ungar att släpa på så det vore enklast att ses hemma hos mig i Hägersten. Men jag kan naturligtvis ses hos någon annan eller ute på stan också. Har ni några förslag?
    Andréa sover numer vanligtvis mellan 10-11 och sen 15-16 men det kan variera, men lättast för mig är nog strax efter lunch, typ runt 13...

    Är det Cortexia och Miss Pinky som är på?

    Kul att ses!!!
  6. 3
    Ja, jag har ju 2 ungar att släpa på så det vore enklast att ses hemma hos mig i Hägersten. Men jag kan naturligtvis ses hos någon annan eller ute på stan också. Har ni några förslag?
    Andréa sover numer vanligtvis mellan 10-11 och sen 15-16 men det kan variera, men lättast för mig är nog strax efter lunch, typ runt 13...

    Är det Cortexia och Miss Pinky som är på?

    Kul att ses!!!
  7. Medlem sedan
    Jun 2009
    #4
    Wille har i stort sett samma sovtider som Andrea så för mig passar allt från 12 och framåt.

    Ms Pinky kan ju numera intyga att jag inte är en psykopat efter att vi har träffats så jag kan komma till Hägersten om det underlättar för dig. Tycker både det är trevligare och mer praktiskt att ses hos någon så trevligt initiativ att du erbjuder dig.

    Jo ja visst, Ms pinky är klart godkänd hon också så du vågar självklart bjuda in även henne
    (vi har skämtat om att träffa främmande människor på nätet så du inte undrar...)

    Den kommande veckan kan jag fredag och veckan där på i nuläget, alla dagar utom den 17:e.

    Tjoho!!
  8. 4
    Wille har i stort sett samma sovtider som Andrea så för mig passar allt från 12 och framåt.

    Ms Pinky kan ju numera intyga att jag inte är en psykopat efter att vi har träffats så jag kan komma till Hägersten om det underlättar för dig. Tycker både det är trevligare och mer praktiskt att ses hos någon så trevligt initiativ att du erbjuder dig.

    Jo ja visst, Ms pinky är klart godkänd hon också så du vågar självklart bjuda in även henne
    (vi har skämtat om att träffa främmande människor på nätet så du inte undrar...)

    Den kommande veckan kan jag fredag och veckan där på i nuläget, alla dagar utom den 17:e.

    Tjoho!!
  9. Medlem sedan
    Mar 2009
    #5
    Ja men vad kul att du är på ! Vi kan absolut ses hemma hos mig. Jag bor larvigt nära Hägerstensåsens t-banestation så det är lätt att hitta. Nästkommande fredag kan jag också!

    Ms Pinky???
  10. 5
    Ja men vad kul att du är på ! Vi kan absolut ses hemma hos mig. Jag bor larvigt nära Hägerstensåsens t-banestation så det är lätt att hitta. Nästkommande fredag kan jag också!

    Ms Pinky???
  11. Medlem sedan
    Jun 2009
    #6
    Hon är inte inne så ofta och läser, det kan nog dröja några dagar innan svar.
    Jag kommer med bil så jag bränner av vid västbergaavfarten antar jag...

    Visst pratar vi om den fredagen den 13:e?
  12. 6
    Hon är inte inne så ofta och läser, det kan nog dröja några dagar innan svar.
    Jag kommer med bil så jag bränner av vid västbergaavfarten antar jag...

    Visst pratar vi om den fredagen den 13:e?
  13. Medlem sedan
    Mar 2009
    #7
    Absolut, fredag den 13:e, he, he...

    Kommer du från stan?
  14. 7
    Absolut, fredag den 13:e, he, he...

    Kommer du från stan?
  15. Medlem sedan
    Jun 2009
    #8
    Nej åker via Södra länken.
  16. 8
    Nej åker via Södra länken.

Liknande trådar

  1. God fortsättning!
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 21:52
  2. God fortsättning
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 17:22
  3. God fortsättning...
    By keas in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 17:07
  4. God fortsättning!
    By Kaisa med Leon in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:59
  5. God fortsättning...
    By Yvonne m V-02 & I-06 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar