Norrtälje?
_1105 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2011
    #1

    Norrtälje?

    Hej.

    Jag bor i Svanberga och skulle så gärna vilja ha någon att umgås med, här eller åt något håll

    snälla hör av er om ni bor i norrtälje kommun!
  2. 1
    Norrtälje? Hej.

    Jag bor i Svanberga och skulle så gärna vilja ha någon att umgås med, här eller åt något håll

    snälla hör av er om ni bor i norrtälje kommun!
  3. Medlem sedan
    Aug 2011
    #2
    Jag är är 26 o bor i Rimbo. Har en dotter född -08 o en i november -11. Är uppväxt i norrtäljeområdet men har bott många år i sthlm innan vi flyttade "hem" för ett drygt år sedan....har inte heller så många att umgås med här så det vore kul att lära känna lite föräldralediga i närheten. Varifån kommer du?
  4. 2
    Jag är är 26 o bor i Rimbo. Har en dotter född -08 o en i november -11. Är uppväxt i norrtäljeområdet men har bott många år i sthlm innan vi flyttade "hem" för ett drygt år sedan....har inte heller så många att umgås med här så det vore kul att lära känna lite föräldralediga i närheten. Varifån kommer du?
  5. Medlem sedan
    Feb 2011
    #3
    Jag är är 26 o bor i Rimbo. Har en dotter född -08 o en i november -11. Är uppväxt i norrtäljeområdet men har bott många år i sthlm innan vi flyttade "hem" för ett drygt år sedan....har inte heller så många att umgås med här så det vore kul att lära känna lite föräldralediga i närheten. Varifån kommer du?


    Okej!
    Vi går på babysim i rimbo på tisdagar
    Jag bodde i Norrtälje innan men vi flyttade till östhammar ett tag för att min man fick jobb. Men fick lite hemlängtan när dottern kom så jag lyckades övertala min man att vi skulle flytta lite närmare norrtälje igen, så det blev svanberga och jag trivs hur bra som helst förrutom det faktum att man inte känner en enda kotte då men...
  6. 3
    Jag är är 26 o bor i Rimbo. Har en dotter född -08 o en i november -11. Är uppväxt i norrtäljeområdet men har bott många år i sthlm innan vi flyttade "hem" för ett drygt år sedan....har inte heller så många att umgås med här så det vore kul att lära känna lite föräldralediga i närheten. Varifån kommer du?


    Okej!
    Vi går på babysim i rimbo på tisdagar
    Jag bodde i Norrtälje innan men vi flyttade till östhammar ett tag för att min man fick jobb. Men fick lite hemlängtan när dottern kom så jag lyckades övertala min man att vi skulle flytta lite närmare norrtälje igen, så det blev svanberga och jag trivs hur bra som helst förrutom det faktum att man inte känner en enda kotte då men...

Liknande trådar

  1. Norrtälje ?
    By Ann H in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-11-25, 08:55
  2. Norrtälje?
    By Desire90 in forum _1105 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-08-23, 12:48
  3. norrtälje ?
    By Ann H in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-07-14, 14:35
  4. norrtälje
    By suzzane in forum Hitta nya vänner
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-20, 17:30
  5. Norrtälje
    By suzzane in forum Hitta nya vänner
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 20:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar