god fortsättning..
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    god fortsättning..

    hoppas jul o nyår varit bra, för oss har det varit OK i år var vi friska i alla fall Angelika är väldigt försikommen, hur är det för er? vid middags borten äter hon med både kniv & gaffel, gör era det med ?


    kram till er alla
  2. 1
    god fortsättning.. hoppas jul o nyår varit bra, för oss har det varit OK i år var vi friska i alla fall Angelika är väldigt försikommen, hur är det för er? vid middags borten äter hon med både kniv & gaffel, gör era det med ?


    kram till er alla
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    God fortsättning till dig med. Julen var trevlig, jag hade barnen på julafton så vi firade med mina föräldrar och systrar med familj, brorsan med familj kom på kvällen, så då var hela familjen samlad. Nyår var inget vidare.

    Folke äter med sked och/eller gaffel. Ibland med händerna... Folke klättrar på allt just nu, han har kommit på hur man startar mikron, så nu är det till att komma ihåg att alltid dra ur sladden... Han är glad och positiv till det mesta, kan bli lite arg när han inte får som han vill bara, men det brukar gå över rätt fort,

    Kram
  4. 2
    God fortsättning till dig med. Julen var trevlig, jag hade barnen på julafton så vi firade med mina föräldrar och systrar med familj, brorsan med familj kom på kvällen, så då var hela familjen samlad. Nyår var inget vidare.

    Folke äter med sked och/eller gaffel. Ibland med händerna... Folke klättrar på allt just nu, han har kommit på hur man startar mikron, så nu är det till att komma ihåg att alltid dra ur sladden... Han är glad och positiv till det mesta, kan bli lite arg när han inte får som han vill bara, men det brukar gå över rätt fort,

    Kram

Liknande trådar

  1. God fortsättning!
    By johanna73 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-03, 21:52
  2. God fortsättning
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-02, 17:22
  3. God fortsättning...
    By keas in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 17:07
  4. God fortsättning!
    By Kaisa med Leon in forum Efter Svårt att bli gravid/IVF
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:59
  5. God fortsättning...
    By Yvonne m V-02 & I-06 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 14:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar