Oj oj
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Oj oj

    Jag fick reda på i förrgår att jag ska åka till Teneriffa. Vilket är helt fantastiskt så klart, men det betyder att jag måste lämna mina hjärtegryn i SJU hela dagar. De stora är ju vana, men lillan har jag aldrig varit ifrån.
    Nu ligger en förvarning om svår ångest och gnager.....
    Har någon av er lämnat ert barn över några dagar? Hur gick det?
  2. 1
    Oj oj Jag fick reda på i förrgår att jag ska åka till Teneriffa. Vilket är helt fantastiskt så klart, men det betyder att jag måste lämna mina hjärtegryn i SJU hela dagar. De stora är ju vana, men lillan har jag aldrig varit ifrån.
    Nu ligger en förvarning om svår ångest och gnager.....
    Har någon av er lämnat ert barn över några dagar? Hur gick det?
  3. Medlem sedan
    Mar 2009
    #2
    Förstår att det känns jobbigt. Men såhär är det ju, Bella kommer inte komma ihåg det och hon lever så i nuet att det kommer gå jättebra för henne! Frågan är hur det går för dig? Klarar du att åka och njuta/jobba utan att längta/oroa dig för mycket? Det kanske är bra för Bella och pappa att vara lite själva?
    Jag var ifrån Lovisa i nästan 1 månad när hon var 16-17 månader och det är inget jag rekommenderar. Men det gick och jag tror definitivt det är svårast för oss mammor. Lycka till! Kram!
  4. 2
    Förstår att det känns jobbigt. Men såhär är det ju, Bella kommer inte komma ihåg det och hon lever så i nuet att det kommer gå jättebra för henne! Frågan är hur det går för dig? Klarar du att åka och njuta/jobba utan att längta/oroa dig för mycket? Det kanske är bra för Bella och pappa att vara lite själva?
    Jag var ifrån Lovisa i nästan 1 månad när hon var 16-17 månader och det är inget jag rekommenderar. Men det gick och jag tror definitivt det är svårast för oss mammor. Lycka till! Kram!
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Jag tror framför allt att det är nyttigt för hennes far att få veta hur det är att ta hand om henne dygnet runt ett tag Och som du säger, hon kommer ju glömma att jag har varit borta.

    Kram
  6. 3
    Jag tror framför allt att det är nyttigt för hennes far att få veta hur det är att ta hand om henne dygnet runt ett tag Och som du säger, hon kommer ju glömma att jag har varit borta.

    Kram
  7. Medlem sedan
    Mar 2009
    #4
    jag vill inte vara ifrån mina barn (jo, OK, någon natt skulle inte vara helt fel) men jag tror också att det skulle vara mycket nyttigt för min partner att vara ensam några dagar med töserna. Funderar faktiskt på en weekend resa med en kompis i vår. Funderar...
  8. 4
    jag vill inte vara ifrån mina barn (jo, OK, någon natt skulle inte vara helt fel) men jag tror också att det skulle vara mycket nyttigt för min partner att vara ensam några dagar med töserna. Funderar faktiskt på en weekend resa med en kompis i vår. Funderar...
  9. Medlem sedan
    Jun 2010
    #5
    GO, Karin, go
  10. 5
    GO, Karin, go
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar