Förlossningsberättelse
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2008
    #1
    frumotherwoman.blogspot.com
  2. 1
    Förlossningsberättelse Har äntligen fått ihop den
    http://frumotherwoman.blogspot.com/
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Tack för att du delade med dig om din berättelse, alltid lika intressant att läsa. Usch jag fick en sådan klump i magen när du blev så ledsen för att du inte fick träffa din lilla tös, jag förstår dig!! Men jag förstår inte, varför hade de så bråttom med att operera dig? Slutade du inte blöda eller? Kram!
  4. 2
    Tack för att du delade med dig om din berättelse, alltid lika intressant att läsa. Usch jag fick en sådan klump i magen när du blev så ledsen för att du inte fick träffa din lilla tös, jag förstår dig!! Men jag förstår inte, varför hade de så bråttom med att operera dig? Slutade du inte blöda eller? Kram!
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    Härligt utförligt skrivet, förstår verkligen att du var otröstlig mitt i allt det där! Skönt iaf att allt gick bra
  6. 3
    Härligt utförligt skrivet, förstår verkligen att du var otröstlig mitt i allt det där! Skönt iaf att allt gick bra
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Det var en lång och utförlig berättelse, ögonen fylldes av tårar när du beskrev hur det kändes att inte ha fått se lillfias ansikte och inte fått vara med och fika. Tur att allt gick bra tillslut. Tack för att du delar med dig!!!
  8. 4
    Det var en lång och utförlig berättelse, ögonen fylldes av tårar när du beskrev hur det kändes att inte ha fått se lillfias ansikte och inte fått vara med och fika. Tur att allt gick bra tillslut. Tack för att du delar med dig!!!
  9. Medlem sedan
    Sep 2008
    #5
    Anledningen till att de opererade mig var att det förra gången -03, blev väldigt akut och de inte ens hann söva mig. Förlorade så mycket blod då och tappade medvetandet från och till flera gånger. Det var väldigt psykiskt jobbigt för mig då och jag hade skrivit i min förlossningsplan att jag under inga omständigheter vill vänta in i det längsta. Därav snabb ooperation.
  10. 5
    Anledningen till att de opererade mig var att det förra gången -03, blev väldigt akut och de inte ens hann söva mig. Förlorade så mycket blod då och tappade medvetandet från och till flera gånger. Det var väldigt psykiskt jobbigt för mig då och jag hade skrivit i min förlossningsplan att jag under inga omständigheter vill vänta in i det längsta. Därav snabb ooperation.
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Aha då förstår jag!
  12. 6
    Aha då förstår jag!

Liknande trådar

  1. Förlossningsberättelse
    By Leonora in forum Förlossning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-31, 13:38
  2. Förlossningsberättelse
    By Ninnea in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-03-28, 16:20
  3. Förlossningsberättelse
    By Leonora in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2009-03-25, 20:52
  4. Förlossningsberättelse
    By helen_riyo in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 06:03
  5. Förlossningsberättelse
    By Nyssan in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-08-03, 03:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar