Bvc
_1110 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Bvc

    Har varit på bvc idag. Ella fick 2 sprutor vilket inte uppskattades

    Hennes siffror, 3 månader (2½ mån):
    5870 g och 61 cm lång
    (5475 g och 59,5 cm)

    Hon växer som hon ska, härligt!!
    Edvins mamma
  2. 1
    Bvc Har varit på bvc idag. Ella fick 2 sprutor vilket inte uppskattades

    Hennes siffror, 3 månader (2½ mån):
    5870 g och 61 cm lång
    (5475 g och 59,5 cm)

    Hon växer som hon ska, härligt!!
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Jag var oxå iväg häromdagen och han fick sprutor. Han var lite ledsen på kvällen sen men inte så farligt. Märkte du av något på Ella?

    Travis var 60,5 cm o vägde ca 6700g så han börjar bli en liten tjockis! Men han är förvisso exakt 3 mån så han är ju lite äldre.
  4. 2
    Jag var oxå iväg häromdagen och han fick sprutor. Han var lite ledsen på kvällen sen men inte så farligt. Märkte du av något på Ella?

    Travis var 60,5 cm o vägde ca 6700g så han börjar bli en liten tjockis! Men han är förvisso exakt 3 mån så han är ju lite äldre.
  5. Medlem sedan
    Feb 2007
    #3
    Hej! Nej, jag märkte inget på Ella.
    Ella var 3 mån. den 10/1. Tänk så olika de utvecklas och växer, killar växer oftast snabbare än tjejer. Om jag jämför mina två är det stor skillnad på dem som små Ella är bra mycket mindre.
    Hoppas allt är bra med Travis och resten av familjen
  6. 3
    Hej! Nej, jag märkte inget på Ella.
    Ella var 3 mån. den 10/1. Tänk så olika de utvecklas och växer, killar växer oftast snabbare än tjejer. Om jag jämför mina två är det stor skillnad på dem som små Ella är bra mycket mindre.
    Hoppas allt är bra med Travis och resten av familjen
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Ja det är en himla skillnad! Daisy orkade knappt hålla upp huvudet när hon var liten, där fick vi påbackning på bvc att vi var tvungna att träna hennes nacke mer för hon var så svag. Travis har hållt upp huvudet sen han föddes och står upp, man behöver bara hålla lite lätt i armarna. Daisy fattade inte att hon hade ben att stå på förrän hon var typ 5 mån Allt är bara bra, hoppas allt är bra med er med!
  8. 4
    Ja det är en himla skillnad! Daisy orkade knappt hålla upp huvudet när hon var liten, där fick vi påbackning på bvc att vi var tvungna att träna hennes nacke mer för hon var så svag. Travis har hållt upp huvudet sen han föddes och står upp, man behöver bara hålla lite lätt i armarna. Daisy fattade inte att hon hade ben att stå på förrän hon var typ 5 mån Allt är bara bra, hoppas allt är bra med er med!
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Precis så är det för oss också, storasyster var en tunn sparris medan lille Knubbige H kunnat hålla huvudet sen födslen. Lite nöjdare känns han också - kan det vara all matintag och fettet månne?! :-)
  10. 5
    Precis så är det för oss också, storasyster var en tunn sparris medan lille Knubbige H kunnat hålla huvudet sen födslen. Lite nöjdare känns han också - kan det vara all matintag och fettet månne?! :-)
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Håller med dig, han är mer nöjd än henne så det har säkert med det att göra!
  12. 6
    Håller med dig, han är mer nöjd än henne så det har säkert med det att göra!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar