Mens?
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Mens?

    Hej
    Det var ett tag sen.. Är inne och läser lite ibland..
    Vi var på 4 månaders kontroll igår och allt flyter på bra.
    Vi har börjat med smakportioner och vår lilla flicka verkligen glupsar i sig och blir ledsen när smakportionen är slut.

    Undrar nu ifall någon av er har fått mensen tillbaka?
    Har fortfarande inte fått den men jag tror ÄL är på gång..
    Undrar bara visst kan man må illa vid ÄL?
    Har typ nu i en vecka fått flytningar.. Hade inte alls flytningar tidigare efter att avslaget tagit slut.
    Man blir ju lite smått nervös vid illamående kopplar ju det direkt till graviditet
  2. 1
    Mens? Hej
    Det var ett tag sen.. Är inne och läser lite ibland..
    Vi var på 4 månaders kontroll igår och allt flyter på bra.
    Vi har börjat med smakportioner och vår lilla flicka verkligen glupsar i sig och blir ledsen när smakportionen är slut.

    Undrar nu ifall någon av er har fått mensen tillbaka?
    Har fortfarande inte fått den men jag tror ÄL är på gång..
    Undrar bara visst kan man må illa vid ÄL?
    Har typ nu i en vecka fått flytningar.. Hade inte alls flytningar tidigare efter att avslaget tagit slut.
    Man blir ju lite smått nervös vid illamående kopplar ju det direkt till graviditet
  3. Medlem sedan
    Mar 2011
    #2
    Jag har fortfarande flytningar som kom direkt efter avslaget, funderar på om jag ska söka för det. Kände lätt mensvärk idag och tror det kan vara på g snart. Måste säga att jag aldrig mått illa vid ÄL, men det kanske man kan?! Jag hade nog också blivit lite nervös och tänkt på graviditet.
  4. 2
    Jag har fortfarande flytningar som kom direkt efter avslaget, funderar på om jag ska söka för det. Kände lätt mensvärk idag och tror det kan vara på g snart. Måste säga att jag aldrig mått illa vid ÄL, men det kanske man kan?! Jag hade nog också blivit lite nervös och tänkt på graviditet.
  5. Medlem sedan
    Jan 2011
    #3
    Jag har haft min 2 gånger och tredje borde vara på ingående. Tog 3 månader för den att komma igång för mig.
    Men har hört om mycket varierande "väntetider"
  6. 3
    Jag har haft min 2 gånger och tredje borde vara på ingående. Tog 3 månader för den att komma igång för mig.
    Men har hört om mycket varierande "väntetider"
  7. Medlem sedan
    Nov 2006
    #4
    Ingen mens här än. Kommer inte ihåg hur lång tid det tog med de andra. Har också flytningar och har haft mer eller mindre i perioder. Känner också av humörsvängningar lite mer samt suget efter mat och godis under menscykeln precis som jag gjorde innan graviditeten. Så kanske på G men jag hoppas inte för det är rätt skönt utan.
  8. 4
    Ingen mens här än. Kommer inte ihåg hur lång tid det tog med de andra. Har också flytningar och har haft mer eller mindre i perioder. Känner också av humörsvängningar lite mer samt suget efter mat och godis under menscykeln precis som jag gjorde innan graviditeten. Så kanske på G men jag hoppas inte för det är rätt skönt utan.

Liknande trådar

  1. sen mens,,
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:28
  2. Mens??
    By jennyhelmersson in forum _1005 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-08-22, 08:47
  3. Mens ****
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 22:18
  4. Mens! :(
    By 3 på G in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:44
  5. jäkla skit mens ap mens skit skit
    By Blubben in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar