Hejsan!
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2010
    #1

    Hejsan!

    Hej
    Jag kom på att jag borde tillhöra denna gruppen istället. Dottern är ju född i slutet av mars, men var beräknad till början på april.

    Hon är ju snart 10 månader, men än så har hon inte fått någon tand. Det borde väl komma en snart?
    Monstren har inte blivit blå än och jag måste äta mer prickar...
  2. 1
    Hejsan! Hej
    Jag kom på att jag borde tillhöra denna gruppen istället. Dottern är ju född i slutet av mars, men var beräknad till början på april.

    Hon är ju snart 10 månader, men än så har hon inte fått någon tand. Det borde väl komma en snart?
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Välkommen till gruppen! Alltid roligt med lite nya här inne
    Vår dotter är född i början av mars och är nu lite drygt 10 mån. Hon har fått 4 tänder, de kom när hon var mellan 7-8 månader.
    Det finns ju all variation i världen ang när den första tanden kommer. Har en kompis vars dotter inte fick sin första tand förrän hon var 1 år.
    De kommer när de kommer :-)
  4. 2
    Välkommen till gruppen! Alltid roligt med lite nya här inne
    Vår dotter är född i början av mars och är nu lite drygt 10 mån. Hon har fått 4 tänder, de kom när hon var mellan 7-8 månader.
    Det finns ju all variation i världen ang när den första tanden kommer. Har en kompis vars dotter inte fick sin första tand förrän hon var 1 år.
    De kommer när de kommer :-)
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Tack så mycket
    Ja det finns dom som får tänder sent det vet jag Känner man nere i munnen på henne så känns det som att det är något på väg, men det har varit så ett bra tag nu. Det är lite smågnälligt just nu (hon gnäller i princip aldrig annars) så det kan vara så att det är på väg
  6. 3
    Tack så mycket
    Ja det finns dom som får tänder sent det vet jag Känner man nere i munnen på henne så känns det som att det är något på väg, men det har varit så ett bra tag nu. Det är lite smågnälligt just nu (hon gnäller i princip aldrig annars) så det kan vara så att det är på väg

Liknande trådar

  1. Hejsan morsan hejsan stabben...
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-31, 20:58
  2. hejsan morsan, hejsan stabben,här e brev
    By nallemamma in forum Autismspektrum
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 14:26
  3. hejsan
    By Moses_blomma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 10:07
  4. hejsan på er..
    By linolja in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-01, 11:42
  5. Hejsan hejsan, länge sedan nu :o)
    By mamma_mina in forum Flera barn - tvillingar & fler
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-13, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar