oj vad detta året är bortglömt
_99 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    oj vad detta året är bortglömt

    det verkar inte vara så många föräldrar här som vill skriva om sina 1999 .

    Men jag kan skriva lite om Hanna, Hanna är 164 cm ganska normalt i hennes klass hon har ganska stora fötter stl 38 men det är nästan litet i hennes klass och hon spelar fotboll har pojkvän sminkar sig målar naglarna som 12 åringar älskar att göra, ja jag tror hon är en ganska normal tjej

    eller vad tycker du
  2. 1
    oj vad detta året är bortglömt det verkar inte vara så många föräldrar här som vill skriva om sina 1999 .

    Men jag kan skriva lite om Hanna, Hanna är 164 cm ganska normalt i hennes klass hon har ganska stora fötter stl 38 men det är nästan litet i hennes klass och hon spelar fotboll har pojkvän sminkar sig målar naglarna som 12 åringar älskar att göra, ja jag tror hon är en ganska normal tjej

    eller vad tycker du
  3. maylin
    #2

    Här är jag!

    Jag brukar kolla in här men det skrivs lite så man ids inte själv skriva då heller. Du har en helt normal dotter!
    Min son är ca 162 cm och har 40 i skor. Jag är själv bara 164, så snart har han växt om mig. Inga tjejer ännu - vad jag vet. Han sa att han är den enda i klassen av killarna som inte haft en tjej. Några har frågat chans, men han svarade nej.
    Det går bra i skolan och han spelar ännu fiol. Fotbollen har han slutat med pga knäna. Han har ofta ont i sina knän. Kanske för att han växer mycket nu. Annars är han ganska lugn. Gillar spel och att se tv.
  4. 2
    Här är jag! Jag brukar kolla in här men det skrivs lite så man ids inte själv skriva då heller. Du har en helt normal dotter!
    Min son är ca 162 cm och har 40 i skor. Jag är själv bara 164, så snart har han växt om mig. Inga tjejer ännu - vad jag vet. Han sa att han är den enda i klassen av killarna som inte haft en tjej. Några har frågat chans, men han svarade nej.
    Det går bra i skolan och han spelar ännu fiol. Fotbollen har han slutat med pga knäna. Han har ofta ont i sina knän. Kanske för att han växer mycket nu. Annars är han ganska lugn. Gillar spel och att se tv.
  5. Medlem sedan
    Jan 2012
    #3
    hej min dotter har en knäskada men det hindrar inte henne att spela fotboll visst vissa träningar har hon väldigt ont men då tar hon det lite lugnare men det påverkar henne inte annas
  6. 3
    hej min dotter har en knäskada men det hindrar inte henne att spela fotboll visst vissa träningar har hon väldigt ont men då tar hon det lite lugnare men det påverkar henne inte annas
  7. Medlem sedan
    Sep 1998
    #4
    Kul med lite liv här

    Amanda är nu 160 cm lång och har storlek 37 i skor.
    Hon tränar tennis 5 dagar i veckan och åker landet runt och tävlar. Just nu längtar hon till V17 när hon ska på träningsläger i Spanien
    Hon sminkar sig, målar naglar och tycker om snygga kläder. Killar har hon inte tid med, hon har några som hänger efter henne, men hon tycker mest att dom är jobbiga.
    Amanda går i Internationella Engelska Skolan och trivs jättebra. Hon har blivit jätteduktig på engelska och förutom idrott så är spanska hennes favvoämne.
  8. 4
    Kul med lite liv här

    Amanda är nu 160 cm lång och har storlek 37 i skor.
    Hon tränar tennis 5 dagar i veckan och åker landet runt och tävlar. Just nu längtar hon till V17 när hon ska på träningsläger i Spanien
    Hon sminkar sig, målar naglar och tycker om snygga kläder. Killar har hon inte tid med, hon har några som hänger efter henne, men hon tycker mest att dom är jobbiga.
    Amanda går i Internationella Engelska Skolan och trivs jättebra. Hon har blivit jätteduktig på engelska och förutom idrott så är spanska hennes favvoämne.

Liknande trådar

  1. Första smörgåsen detta året!
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-02-26, 10:18
  2. Absolut Bortglömt
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 21:14
  3. absolut bortglömt?
    By mariamed4 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 21:09
  4. Detta slängde jag förra året:
    By Anna T2 in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-02, 14:41
  5. Är detta hur nya året ska bli?
    By YoCheri in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 21:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar