Är så glad :)
_0611 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2005
    #1

    Är så glad :)

    Hej!
    Hoppas ni har de bra
    Så längesedan jag va här inne å skrev men läser lite då å då.

    Jag måste bara få berätta en sak för jag e så himla glad å stolt.
    Min Hugo kan läsa!!!
    Han är helt fantastisk & hans storasyster som blir 7 i mars är förstås väldigt avensjuk.

    Har hans fantastiska förskola att tacka för allt jobb dom lägger ner & för allt han nu kan.
    Dom är underbara! <3

    Kramar till er alla <3
    // F m. stor prinsessa, mellan prins & liten sessa.

    "När man inte vet var man ska, varför skynda?
    man vet ju ändå inte när man kommer fram".../ Nalle Puh
  2. 1
    Är så glad :) Hej!
    Hoppas ni har de bra
    Så längesedan jag va här inne å skrev men läser lite då å då.

    Jag måste bara få berätta en sak för jag e så himla glad å stolt.
    Min Hugo kan läsa!!!
    Han är helt fantastisk & hans storasyster som blir 7 i mars är förstås väldigt avensjuk.

    Har hans fantastiska förskola att tacka för allt jobb dom lägger ner & för allt han nu kan.
    Dom är underbara! <3

    Kramar till er alla <3
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Åh, så roligt. Jag kommer ihåg att du tidigare skrivit och varit orolig för din sons utveckling så då är det extra roligt att han är så tidig med läsningen. Det visar verkligen att alla barn har sina starka sidor och med rätt hjälp så får de möjlighet att utveckla det de är bäst på. Och jag är övertygad om att du har minst lika stor del i att din Hugo lärt sig läsa som förskolan har. Hade han inte haft en mamma som trodde på honom och kämpade för honom så hade han inte fått rätt hjälp och varit där han är idag. Så du ska vara stolt både över din son och dig själv.
    Kram
  4. 2
    Åh, så roligt. Jag kommer ihåg att du tidigare skrivit och varit orolig för din sons utveckling så då är det extra roligt att han är så tidig med läsningen. Det visar verkligen att alla barn har sina starka sidor och med rätt hjälp så får de möjlighet att utveckla det de är bäst på. Och jag är övertygad om att du har minst lika stor del i att din Hugo lärt sig läsa som förskolan har. Hade han inte haft en mamma som trodde på honom och kämpade för honom så hade han inte fått rätt hjälp och varit där han är idag. Så du ska vara stolt både över din son och dig själv.
    Kram
  5. Medlem sedan
    Jun 2005
    #3
    Tack, va gullig du e
    Jo men de e klart, vi tror på våran son hjälper & peppar honom.
    Tänk va underligt det kan vara, han har svårt med att leka, gå på toa & kummunicera mm men att räkna & läsa de va liksom inte så svårt att lära sig

    Kramar tillbaks
  6. 3
    Tack, va gullig du e
    Jo men de e klart, vi tror på våran son hjälper & peppar honom.
    Tänk va underligt det kan vara, han har svårt med att leka, gå på toa & kummunicera mm men att räkna & läsa de va liksom inte så svårt att lära sig

    Kramar tillbaks
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    Nämen så skoj!!! Duktig han är Alla framsteg, stora som små, gör oss stolta och glada. Ni är så duktiga som kämpar på, vad skoj att det funkar så bra med förskolan. Ett fungerande samarbete betyder mycket för er allihop
    Kram!
  8. 4
    Nämen så skoj!!! Duktig han är Alla framsteg, stora som små, gör oss stolta och glada. Ni är så duktiga som kämpar på, vad skoj att det funkar så bra med förskolan. Ett fungerande samarbete betyder mycket för er allihop
    Kram!

Liknande trådar

  1. Glad, Bara Glad
    By Izabelam in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 06:30
  2. Glad Glad Glad idag!
    By cogitoQ in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-30, 14:48
  3. Glad och inte glad!
    By .charlotte. in forum _0407 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 09:05
  4. Glad - Inte glad?!
    By I väntan på Kotten in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-23, 07:53
  5. Heeej! En glad nyhet och en mindre glad!
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-10-30, 13:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar