17 år i mars
_95 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2012
    #1

    17 år i mars

    Häftigt! Jag själv e 35 år och funderar på barn nr 3, och min äldsta kille fyller 17 nu i mars... älskar att vara en ung mamma till en tonåring. Undrar hur det känns att va tonårsmamma som äldre?
    Välkomna in till min blogg:
  2. 1
    17 år i mars Häftigt! Jag själv e 35 år och funderar på barn nr 3, och min äldsta kille fyller 17 nu i mars... älskar att vara en ung mamma till en tonåring. Undrar hur det känns att va tonårsmamma som äldre?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Tja, min dotter fyller också 17 i år och jag själv är 37, så jag ligger bara några år efter dig.

    Vet inte om jag räknas som äldre men det är härligt att vara tonårsförälder. Några fler barn vill jag däremot INTE ha, åtminstone inte just nu.
  4. 2
    Tja, min dotter fyller också 17 i år och jag själv är 37, så jag ligger bara några år efter dig.

    Vet inte om jag räknas som äldre men det är härligt att vara tonårsförälder. Några fler barn vill jag däremot INTE ha, åtminstone inte just nu.
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3
    Min blie 17 i april och jag fyller 49 i år, så jag borde väl räknas till en äldre tonårsmamma. Jag kan inte se att min ålder skulle innebära något speciellt för att vara mamma till en tonåring. Möjligen att min livserfarenhet gör mig mer relaxad, utan att för den sakens skull inte ha någon koll.
  6. 3
    Min blie 17 i april och jag fyller 49 i år, så jag borde väl räknas till en äldre tonårsmamma. Jag kan inte se att min ålder skulle innebära något speciellt för att vara mamma till en tonåring. Möjligen att min livserfarenhet gör mig mer relaxad, utan att för den sakens skull inte ha någon koll.

Liknande trådar

  1. Mars var det ja ...
    By ptullmar in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-05, 19:58
  2. mars mars månad....
    By viktoria759 in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-03-01, 09:48
  3. 8:e mars
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-03-10, 19:15
  4. Mars?
    By Emiie in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 12:11
  5. Ang 11 mars!
    By Annica m Felix in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 17:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar