Tvåårspresent?
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2009
    #1

    Tvåårspresent?

    hejsan! Nu är det ju februari och i den här gruppen fylls det ju år som bara den. Min plutt fyller den 21 men jag har riktigt dåligt med ideer till tvåårspresent. Så jag tänkte höra här om ni har tips till mig? Vad ska ni ge era barn? Kram!
  2. 1
    Tvåårspresent? hejsan! Nu är det ju februari och i den här gruppen fylls det ju år som bara den. Min plutt fyller den 21 men jag har riktigt dåligt med ideer till tvåårspresent. Så jag tänkte höra här om ni har tips till mig? Vad ska ni ge era barn? Kram!
  3. Anonym
    #2
    Hej, min son fyllde 2 i söndags, vi gav honom ett tält, lego med bärgarn (som han älskar), bok av Stina Wirsén, pussel samt lite bilar. Av sin farmor och farfar fick han en gunghäst, mkt uppskattat!
  4. 2
    Hej, min son fyllde 2 i söndags, vi gav honom ett tält, lego med bärgarn (som han älskar), bok av Stina Wirsén, pussel samt lite bilar. Av sin farmor och farfar fick han en gunghäst, mkt uppskattat!
  5. Medlem sedan
    Aug 2009
    #3
    Tack! Tält låter ju kul jag blir nyfiken på vad bärgarn kan va för något? Gunghäst är oxå, kul men det fick han av mormor i julas.
  6. 3
    Tack! Tält låter ju kul jag blir nyfiken på vad bärgarn kan va för något? Gunghäst är oxå, kul men det fick han av mormor i julas.
  7. Medlem sedan
    Feb 2012
    #4
    Ooh bärgarn från Cars? Menar du att du missat det? Lyllos dig Bärgarn är en bärgningsbil med en krok därbak, finns massor med olika typer av leksaker, typ mjuka, vanliga bilar, lego, spel m.m.
    Han har jätteroligt med tältet, sitter där inne och sjunger Pluspoäng för att det är rätt stort, mamma och/eller pappa får plats också Vi köpte det på ikea, kommer inte ihåg pris men va nog inte så dyrt.
  8. 4
    Ooh bärgarn från Cars? Menar du att du missat det? Lyllos dig Bärgarn är en bärgningsbil med en krok därbak, finns massor med olika typer av leksaker, typ mjuka, vanliga bilar, lego, spel m.m.
    Han har jätteroligt med tältet, sitter där inne och sjunger Pluspoäng för att det är rätt stort, mamma och/eller pappa får plats också Vi köpte det på ikea, kommer inte ihåg pris men va nog inte så dyrt.
  9. Medlem sedan
    Aug 2009
    #5
    Haha, ja det har jag missat helt lever lite isolerat här i ylleland (järna, antroposofernas högborg i sverige). Finns mest träleksaker omkring mig
  10. 5
    Haha, ja det har jag missat helt lever lite isolerat här i ylleland (järna, antroposofernas högborg i sverige). Finns mest träleksaker omkring mig
  11. Medlem sedan
    Feb 2012
    #6
    OK, det låter rätt skönt Du har inte missat nåt viktigt tycker jag Men tillhör väl inte riktigt målgruppen heller. Hoppas du kommer på något bra att ge ditt barn
  12. 6
    OK, det låter rätt skönt Du har inte missat nåt viktigt tycker jag Men tillhör väl inte riktigt målgruppen heller. Hoppas du kommer på något bra att ge ditt barn
  13. Medlem sedan
    Sep 2009
    #7
    Saga fick massor med DUPLO och my little ponies hästar. Det är det som gäller just nu Film med My little Ponies och med hundar, dockvagn, kläder, pussel etc.

    Helt sjukt vad den lilla damen har prylar REDAN! Definitivt dags att rensa hennes rum snart. En sån där griffel/whiteboardtavla från Ikea har hon och den är riktigt riktigt poppis. Kostar 199 kronor tror jag, relativt billigt och bra
  14. 7
    Saga fick massor med DUPLO och my little ponies hästar. Det är det som gäller just nu Film med My little Ponies och med hundar, dockvagn, kläder, pussel etc.

    Helt sjukt vad den lilla damen har prylar REDAN! Definitivt dags att rensa hennes rum snart. En sån där griffel/whiteboardtavla från Ikea har hon och den är riktigt riktigt poppis. Kostar 199 kronor tror jag, relativt billigt och bra

Liknande trådar

  1. Tvåårspresent- vad???
    By Vera C in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 17:35
  2. Vad får era i tvåårspresent?
    By evaOregon in forum _0405 Majbarn
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2006-04-30, 12:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar