Barnkalas idag...
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Barnkalas idag...

    och jag är inte alls laddad...
    Två dagar innan Mattis 4-årsdagf tog min styvsyster livet av sig och det har fullständigt sugit musten ur mig. Jobb & kalasplanering upptill och jag har känt mig som en urvriden trasa... Idag blir det barnkalas på stadsbondgården. Ponnyridning och djurklappning på allehanda djur ingår.
    Jag ska göra mitt bästa för att kalaset ska bli bra. Sen ska jag rasa ihop i en hög i soffan hemma... I morgon blir det vilodag...och på måndag börjar jag plugga på distans. aldrig gjort det förut och börjar fundera på om jag orkar det nu... Men det måste jag, annars blir det aldrig av...

    Nåja. Mattis var toppennöjd med sin födelsedag, han fick en massa fina grejer och en tårta med krokodiler på (eget önskemål), en öde ö hav runt omkring.... Idag gjorde jag det lite lättare för mig själv och gjorde en spritsad gräddtårta som det kommer ligga en haj på.

    Hur är det med er andra nu? Födelsedagarna duggar ju tätt nu.
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  2. 1
    Barnkalas idag... och jag är inte alls laddad...
    Två dagar innan Mattis 4-årsdagf tog min styvsyster livet av sig och det har fullständigt sugit musten ur mig. Jobb & kalasplanering upptill och jag har känt mig som en urvriden trasa... Idag blir det barnkalas på stadsbondgården. Ponnyridning och djurklappning på allehanda djur ingår.
    Jag ska göra mitt bästa för att kalaset ska bli bra. Sen ska jag rasa ihop i en hög i soffan hemma... I morgon blir det vilodag...och på måndag börjar jag plugga på distans. aldrig gjort det förut och börjar fundera på om jag orkar det nu... Men det måste jag, annars blir det aldrig av...

    Nåja. Mattis var toppennöjd med sin födelsedag, han fick en massa fina grejer och en tårta med krokodiler på (eget önskemål), en öde ö hav runt omkring.... Idag gjorde jag det lite lättare för mig själv och gjorde en spritsad gräddtårta som det kommer ligga en haj på.

    Hur är det med er andra nu? Födelsedagarna duggar ju tätt nu.
  3. maylin
    #2

    kalasat klart för ett tag

    Verkligen trist att din styvsyster tog bort sig. Beklagar djupt!
    Här har vi kalasat som bara den i februari. Albin, maken och äldsta sonen har alla fyllt år i februari under loppet av 15 dagar. Så nog var man less. Alla har nu inte kommit på alla 3 kalas vilket känns bra.
    Albin var superglad för sina presenter. Han blir så nöjd med det lilla minsta. Men släkten är stor och det kom många släktingar med fina presenter. Han fick tågtårta som han önskat.

    Nu är det stora intresset för Albin att åka skidor. Vi har ännu massor av snö här uppe i norrbotten.
  4. 2
    kalasat klart för ett tag Verkligen trist att din styvsyster tog bort sig. Beklagar djupt!
    Här har vi kalasat som bara den i februari. Albin, maken och äldsta sonen har alla fyllt år i februari under loppet av 15 dagar. Så nog var man less. Alla har nu inte kommit på alla 3 kalas vilket känns bra.
    Albin var superglad för sina presenter. Han blir så nöjd med det lilla minsta. Men släkten är stor och det kom många släktingar med fina presenter. Han fick tågtårta som han önskat.

    Nu är det stora intresset för Albin att åka skidor. Vi har ännu massor av snö här uppe i norrbotten.

Liknande trådar

  1. Barnkalas idag
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-04-10, 20:51
  2. Barnkalas idag
    By anthea in forum Vikt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-02-01, 07:36
  3. Barnkalas idag
    By Mia m Iza& Klara in forum Vikt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-10, 05:32
  4. Barnkalas idag!
    By ellba in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-27, 09:48
  5. Barnkalas idag
    By Cissi med Gustav bf 11/10 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 18:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar