måste verkligen byta bil
Många barn
  1. Medlem sedan
    Sep 1999
    #1

    måste verkligen byta bil

    barnen har vuxit ur vår toyota avensis verso och vi behöver en större bil.
    Problemet är att vi egentligen inte har råd...
    Skulle alltså behöva en stor, driftsäker bil med plats för sex personer och fyra barnstolar av olika sort.

    (min dröm är en chrysler voyager med stow and go men det tror jag blir för dyrt och jag vet inte hur den är med service, driftsäkerhet, kostnader osv...)

    Några tips???
  2. 1
    måste verkligen byta bil barnen har vuxit ur vår toyota avensis verso och vi behöver en större bil.
    Problemet är att vi egentligen inte har råd...
    Skulle alltså behöva en stor, driftsäker bil med plats för sex personer och fyra barnstolar av olika sort.

    (min dröm är en chrysler voyager med stow and go men det tror jag blir för dyrt och jag vet inte hur den är med service, driftsäkerhet, kostnader osv...)

    Några tips???
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Jag har hört att Toytoa previa beg är bäst av de där stora - men dyr och svår att hitta. Vi har en Chevrolet trans sport - de slutade tillverkas så där 06 ngt och vår är en 04a som gått som hyrbil först. Den är bra och vi har inte haft problem men många säger att den blir dyr i reservdelar efter 14 000 mil. (Vår har gått 8500). Folkabussar är VÄLDIGT olika - för man kan beställa så mycketolika grejer - olika motorer och så - så där känns det som man behöver en stadig mekaniker att hålla ihanden om man ska köpa. Men som jag förstått är de driftssäkrare än amerikanska bilar.
  4. 2
    Jag har hört att Toytoa previa beg är bäst av de där stora - men dyr och svår att hitta. Vi har en Chevrolet trans sport - de slutade tillverkas så där 06 ngt och vår är en 04a som gått som hyrbil först. Den är bra och vi har inte haft problem men många säger att den blir dyr i reservdelar efter 14 000 mil. (Vår har gått 8500). Folkabussar är VÄLDIGT olika - för man kan beställa så mycketolika grejer - olika motorer och så - så där känns det som man behöver en stadig mekaniker att hålla ihanden om man ska köpa. Men som jag förstått är de driftssäkrare än amerikanska bilar.

Liknande trådar

  1. Nu måste jag verkligen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-11-04, 21:10
  2. Nu måste jag verkligen
    By -MaryT- in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 13:32
  3. Om man verkligen MÅSTE
    By Ann Onym in forum Hälsa & välbefinnande
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-09, 21:13
  4. Kan bebisen verkligen byta sida
    By -Catharina- in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-04, 20:29
  5. Måste man verkligen
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 21:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar