Tystnad
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Tystnad

    Usch vad tyst det blivit är väl säkert facebook men också att många har börjat jobba eller plugga igen.. SÅ trist att se bara att denna sprudlande sida nästan har stannat.. Mycket kärlek idag på alla hjärtans dag men även alla andra dagar!

    Kram kram
    vvveronica
  2. 1
    Tystnad Usch vad tyst det blivit är väl säkert facebook men också att många har börjat jobba eller plugga igen.. SÅ trist att se bara att denna sprudlande sida nästan har stannat.. Mycket kärlek idag på alla hjärtans dag men även alla andra dagar!

    Kram kram
  3. Medlem sedan
    Jun 2008
    #2
    Jag tittar in nån gång i veckan men orkar inte riktigt hålla igång... Tycker hela Aff är tyst numera. Förr fylldes flera sidor på en dag under alal möjliga forum, nu är det knappt några inlägg.
    Instämmer med dig - är det facebook som gäller istället?

    Händer att jag tittar lite på FL istället men jag tycker att stämningen där inte alls är lika bra som här på AFF.

    Fördelen är väl att mna får mer annat gjort än att hänga här
  4. 2
    Jag tittar in nån gång i veckan men orkar inte riktigt hålla igång... Tycker hela Aff är tyst numera. Förr fylldes flera sidor på en dag under alal möjliga forum, nu är det knappt några inlägg.
    Instämmer med dig - är det facebook som gäller istället?

    Händer att jag tittar lite på FL istället men jag tycker att stämningen där inte alls är lika bra som här på AFF.

    Fördelen är väl att mna får mer annat gjort än att hänga här
  5. Medlem sedan
    Apr 2008
    #3
    håller helt med dig! jag är inne här ibland men inte mycket händer...facebook är jag inte aktiv på, så den missar jag. men det blir ju så när man börjat jobba, det finns inte samma tid längre :-(

    Hoppas ni har det bra i alla fall!
  6. 3
    håller helt med dig! jag är inne här ibland men inte mycket händer...facebook är jag inte aktiv på, så den missar jag. men det blir ju så när man börjat jobba, det finns inte samma tid längre :-(

    Hoppas ni har det bra i alla fall!
  7. Medlem sedan
    Oct 2007
    #4
    Det är mycket nu.. Har börjat studera på heltid och Teo går hos en dagmamma, det fungerar toppen och inga sura miner än vid lämning men det känns jobbigt att en så liten inte är hemma..
  8. 4
    Det är mycket nu.. Har börjat studera på heltid och Teo går hos en dagmamma, det fungerar toppen och inga sura miner än vid lämning men det känns jobbigt att en så liten inte är hemma..
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Man får lite dåligt samvete över att det blivit så tyst här. Får nog skylla en hel del på facebook och erkänna att det är där jag hänger mest, men även fb har blivit lidande nu när jag börjat jobba. Hannah går på dagis när hon inte är sjuk, vilket nu i början varit en väldans massa, men det ska väl bli bättre med tiden tänker jag. Jag gillar att vara tillbaka på jobbet men sörjer såklart att min sista mammaledighet är över.

    kram på er<3
  10. 5
    Man får lite dåligt samvete över att det blivit så tyst här. Får nog skylla en hel del på facebook och erkänna att det är där jag hänger mest, men även fb har blivit lidande nu när jag börjat jobba. Hannah går på dagis när hon inte är sjuk, vilket nu i början varit en väldans massa, men det ska väl bli bättre med tiden tänker jag. Jag gillar att vara tillbaka på jobbet men sörjer såklart att min sista mammaledighet är över.

    kram på er<3
  11. Medlem sedan
    Jun 2010
    #6
    Mm, vi får ta å skärpa oss ;-)
  12. 6
    Mm, vi får ta å skärpa oss ;-)
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Jaja vi kan ju skriva någon rad då och då
  14. 7
    Jaja vi kan ju skriva någon rad då och då

Liknande trådar

  1. Tystnad!
    By Nissa in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 12:25
  2. Tystnad
    By alissa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-05-01, 07:00
  3. Tystnad
    By MrsW in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-10-26, 13:07
  4. Tystnad = bus
    By madick in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 13:50
  5. Tystnad...
    By Geo75 in forum _0502 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 10:32
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar