Barn eller inte - Sidan 3
Kärlek & relationer
  1. Liz*
    #41
    Ibland bara blir det som det blir och allting har sina för och nackdelar, det är inte heller alltid så lätt att begripa sig på sig själv och varför man tar vissa beslut.
  2. 41
    Ibland bara blir det som det blir och allting har sina för och nackdelar, det är inte heller alltid så lätt att begripa sig på sig själv och varför man tar vissa beslut.
  3. Liz*
    #42
    Perfekt finns inte i min värld heller som en verklighet, alltid är det nåt som irriterar Jag ser att livet är som en flod som forsar fram och det är till att försöka styra det lite och att hänga med.
  4. 42
    Perfekt finns inte i min värld heller som en verklighet, alltid är det nåt som irriterar Jag ser att livet är som en flod som forsar fram och det är till att försöka styra det lite och att hänga med.
  5. Liz*
    #43
    Det är en ny infallsvinkel och det är säkert helt sant för vissa det med, det är ungefär som när folk gifter sig efter många år tillsammans; det brukar vara inledningen till skilsmässan.
  6. 43
    Det är en ny infallsvinkel och det är säkert helt sant för vissa det med, det är ungefär som när folk gifter sig efter många år tillsammans; det brukar vara inledningen till skilsmässan.
  7. Medlem sedan
    Apr 2001
    #44
    Försöker rassla tillbaka skilsmässostatistik, var det knappt hälften månne? Eller ännu mindre?
  8. 44
    Försöker rassla tillbaka skilsmässostatistik, var det knappt hälften månne? Eller ännu mindre?
  9. Medlem sedan
    Apr 2003
    #45
  10. 45
  11. Medlem sedan
    Apr 2003
    #46
    Nä, det blir ju inte alltid som man tänkt sig men jag tycker ändå att sätta ett barn till världen är ett så pass stort beslut att jag hade önskat att allt kändes på topp inför denna stora händelse inte som någon nödåtgärd som jag får intrycket av ts inlägg.
  12. 46
    Nä, det blir ju inte alltid som man tänkt sig men jag tycker ändå att sätta ett barn till världen är ett så pass stort beslut att jag hade önskat att allt kändes på topp inför denna stora händelse inte som någon nödåtgärd som jag får intrycket av ts inlägg.
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Liknande trådar

  1. barn eller inte?
    By sola13 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-10-21, 19:12
  2. barn eller inte?
    By TessS in forum Planera för barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-04-05, 20:28
  3. barn eller inte?
    By mian33 in forum Många barn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 18:57
  4. Barn eller inte?
    By Gumme in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-06-29, 08:48
  5. Barn eller inte?
    By anonymt namn in forum Pappasnack
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-02-22, 23:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar