Någon i Skaraborg som vill umgås?
_1112 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Någon i Skaraborg som vill umgås?

    Hej!

    Vi är två stycken från Januarigruppen som tänkte träffas i Skara eller Skövde nästa vecka. Någon som vill hänga på. Om det är någon som fortfarande väntar, så är ju även den välkommen såklart.
  2. 1
    Någon i Skaraborg som vill umgås? Hej!

    Vi är två stycken från Januarigruppen som tänkte träffas i Skara eller Skövde nästa vecka. Någon som vill hänga på. Om det är någon som fortfarande väntar, så är ju även den välkommen såklart.
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Ops, kopierade bara inlägget jag skrev i februarigruppen. Jag tror ingen härinne fortfarande väntar, vore ganska synd om den personen då Bf + 60 dagar.....
  4. 2
    Ops, kopierade bara inlägget jag skrev i februarigruppen. Jag tror ingen härinne fortfarande väntar, vore ganska synd om den personen då Bf + 60 dagar.....
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Hej, jag bor i Lidköping
  6. 3
    Hej, jag bor i Lidköping
  7. Medlem sedan
    May 2011
    #4
    Hej!

    Vi är två stycken från Januarigruppen som tänkte träffas i Skara eller Skövde nästa vecka. Någon som vill hänga på. Om det är någon som fortfarande väntar, så är ju även den välkommen såklart.

    Hej hej
    Jag bor strax utanför Skövde och skulle gärna träffas en dag och fika =) Skicka gärna ett meddelande om ni är intresserade =)
  8. 4
    Hej!

    Vi är två stycken från Januarigruppen som tänkte träffas i Skara eller Skövde nästa vecka. Någon som vill hänga på. Om det är någon som fortfarande väntar, så är ju även den välkommen såklart.

    Hej hej
    Jag bor strax utanför Skövde och skulle gärna träffas en dag och fika =) Skicka gärna ett meddelande om ni är intresserade =)

Liknande trådar

  1. Någon i Skaraborg som vill umgås?
    By Hanna. in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 19:38
  2. Någon i Skaraborg som vill umgås?
    By Hanna. in forum 1201 Januaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 19:36
  3. Någon i Skaraborg?
    By aariicoow in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-08-16, 20:42
  4. söker någon pratglad ifrån skaraborg
    By snoos in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-12, 11:09
  5. Någon mer i skaraborg????
    By Mistle in forum _0809 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 11:05
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar