Alltså jag och WF, jag är ingen mästare
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Alltså jag och WF, jag är ingen mästare

    brukar inte få så många poäng men nu fick jag 162 poäng för ordet KASA:-) jag vet att ni får superhöga poäng men detta var nog mitt högsta:-)

    Monka, det är din tur:-9
    Hjärtat har sina skäl som förnuftet aldrig kan fatta. Risp rasp och ingenting var sig längre likt.

    Jag är bäst, ingen protest! :-)

    Har en blogg.

    www.tisdags.blogg.se





  2. 1
    Alltså jag och WF, jag är ingen mästare brukar inte få så många poäng men nu fick jag 162 poäng för ordet KASA:-) jag vet att ni får superhöga poäng men detta var nog mitt högsta:-)

    Monka, det är din tur:-9
  3. monka
    #2
    Det är lite lättare att få höga poäng när man spelar i det där andra spelfältet, inte ordinary... men kul när man får massa poäng jobbar på mitt drag
  4. 2
    Det är lite lättare att få höga poäng när man spelar i det där andra spelfältet, inte ordinary... men kul när man får massa poäng jobbar på mitt drag
  5. Medlem sedan
    Jan 2001
    #3
    mycket bra gjort
  6. 3
    mycket bra gjort
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Fast kör du standard så är det väl riktigt bra??!! Jag är inte heller så hemma på WF så det är möjligt att jag har fel. Kör du random däremot är det lätt att få höga poäng. Andra gången jag spelade fick jag drygt 800 poäng på ett ord. Säkert nybörjartur för efter det har jag inte fått så mycket igen.
  8. 4
    Fast kör du standard så är det väl riktigt bra??!! Jag är inte heller så hemma på WF så det är möjligt att jag har fel. Kör du random däremot är det lätt att få höga poäng. Andra gången jag spelade fick jag drygt 800 poäng på ett ord. Säkert nybörjartur för efter det har jag inte fått så mycket igen.
  9. Medlem sedan
    Aug 2000
    #5
    Jag tycker det där spelet verkar så idiotiskt, kanske för att man får böja ord hur som helst. Det får mig att tänka på alla gånger man suttit och spelat alfapet med neanderthalare som inte klarar av att hålla sig till rätt böjningsform, eller för den delen när man hoppade twist i grundskolan med parallellklassen som aldrig klarade av våra avancerade regelsystem ens under pistohot.

    Det är så jobbigt att alltid vara sjukt mycket smartare än världen.
  10. 5
    Jag tycker det där spelet verkar så idiotiskt, kanske för att man får böja ord hur som helst. Det får mig att tänka på alla gånger man suttit och spelat alfapet med neanderthalare som inte klarar av att hålla sig till rätt böjningsform, eller för den delen när man hoppade twist i grundskolan med parallellklassen som aldrig klarade av våra avancerade regelsystem ens under pistohot.

    Det är så jobbigt att alltid vara sjukt mycket smartare än världen.
  11. Medlem sedan
    Aug 2006
    #6
    Jag blir starkare och starkare i min övertygelse att vara rebellisk genom att aldrig börja spela WF. Jag hade nog blivit heligt förbannad emellanåt Det känns liksom inte... rättvist, det där spelet
  12. 6
    Jag blir starkare och starkare i min övertygelse att vara rebellisk genom att aldrig börja spela WF. Jag hade nog blivit heligt förbannad emellanåt Det känns liksom inte... rättvist, det där spelet
  13. Medlem sedan
    Aug 2000
    #7
    Men det är ju det som är så kul med WF, och Betapet också för den delen, att det inte bara är att hitta längsta ordet, utan att vara strategisk och taktisk. Lägga på rätt ställe för att få bästa utdelning men samtidigt tänka på att inte bjuda på läge för motståndaren.
    "Underskatta inte värdet av att göra Ingenting, av att bara ströva omkring alldeles ensam, lyssna på allt som man inte kan höra och bara ha det bra." (Nalle Puh)
  14. 7
    Men det är ju det som är så kul med WF, och Betapet också för den delen, att det inte bara är att hitta längsta ordet, utan att vara strategisk och taktisk. Lägga på rätt ställe för att få bästa utdelning men samtidigt tänka på att inte bjuda på läge för motståndaren.
  15. monka
    #8
    Böja hur man vill vet jag inte, det är ju synkat med SAOL...
  16. 8
    Böja hur man vill vet jag inte, det är ju synkat med SAOL...
  17. Medlem sedan
    Aug 2000
    #9
    *ghaaa* Det skulle ju vara svar till Kajo. Sista gången jag använder aff-appen.
  18. 9
    *ghaaa* Det skulle ju vara svar till Kajo. Sista gången jag använder aff-appen.
  19. Medlem sedan
    Jan 2004
    #10
    Man kan välja att spela efter saol
  20. 10
    Man kan välja att spela efter saol
  21. Medlem sedan
    Jan 1999
    #11
    Man kan nu välja om man vill spela med strikt grundform eller med alla böjningar. Så t o m du med your smartness skulle kunna spela utan att få hjärnblödning

    Jag tycker dock att det är lite kul med böjningsformerna - det gör att spelet böljar fram och tillbaka mer och lite finurlighet premieras Har dock aldrig varit någon Alfapet-nörd - så jag har inte den begränsningen från tidigare, det har säkert med saken att göra också
  22. 11
    Man kan nu välja om man vill spela med strikt grundform eller med alla böjningar. Så t o m du med your smartness skulle kunna spela utan att få hjärnblödning

    Jag tycker dock att det är lite kul med böjningsformerna - det gör att spelet böljar fram och tillbaka mer och lite finurlighet premieras Har dock aldrig varit någon Alfapet-nörd - så jag har inte den begränsningen från tidigare, det har säkert med saken att göra också

Liknande trådar

  1. Boxats m svensk mästare
    By Carro m 4 in forum Träning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-11, 15:11
  2. Mästare i Mästarnas Mästare
    By Christopher in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-07-05, 08:24
  3. Kan en person som är en mästare...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 22:05
  4. Alltså... kan ingen
    By caffellatte in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-11, 16:12
  5. Alltså ingen
    By Ger mig inte in forum Småbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 20:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar