Låthjälp!!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Låthjälp!!

    Hjälp mig, vilken låt tänker jag på? Det är en tjej som sjunger, en typ dance/discolåt som påminner väldigt mycket om Loreens låt i mello när hon sjunger sitt oh-oh-oh i refrängen. Jag hör den i mitt huvud men vet inte vad den heter eller vem som sjunger. Nån som vet vilken jag menar??
  2. 1
    Låthjälp!! Hjälp mig, vilken låt tänker jag på? Det är en tjej som sjunger, en typ dance/discolåt som påminner väldigt mycket om Loreens låt i mello när hon sjunger sitt oh-oh-oh i refrängen. Jag hör den i mitt huvud men vet inte vad den heter eller vem som sjunger. Nån som vet vilken jag menar??
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    oh-oh-oh girl y´r amazing, aa-amazing... ja jag börjar ju tänka på dannys låt när jag hör loreens refräng, men tror inte det är den du menade.
  4. 2
    oh-oh-oh girl y´r amazing, aa-amazing... ja jag börjar ju tänka på dannys låt när jag hör loreens refräng, men tror inte det är den du menade.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Nej, inte den... Men tack :-)
  6. 3
    Nej, inte den... Men tack :-)
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4
    Ah nu vet jag. Britney Spears "Till the world ends". Tack för det SoundHound!
  8. 4
    Ah nu vet jag. Britney Spears "Till the world ends". Tack för det SoundHound!

Liknande trådar

  1. Låthjälp jag med...
    By Sniffo in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-05-13, 09:58
  2. Låthjälp?
    By tee_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-09, 20:41
  3. Låthjälp!
    By Bian in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 18:19
  4. låthjälp
    By toktroll in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-02-15, 22:10
  5. Låthjälp...
    By Sux in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-07-25, 08:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar