Jobba hemifrån
Arbete, ekonomi & juridik
  1. Våga testa?
    #1

    Jobba hemifrån

    Jag funderar på att starta eget, har en ide om en web-butik som jag tror skulle kunna funka bra. Dessutom är jag less på mitt jobb.

    Nu funderar jag på om jag ska försöka hitta något jobb att ha parallellt med företaget, det lär ju ta ett bra tag innan jag kan försörja mig på det. Jag kollade lite på nätet för att hitta jobb man kan sköta hemifrån, typ marknadsundersökningar etc. Är öppen för det mesta men helst inte rent sälj. Är det någon som har erfarenhet av något seriöst företag som inte ger helt provisionsbaserad lön etc.
  2. 1
    Jobba hemifrån Jag funderar på att starta eget, har en ide om en web-butik som jag tror skulle kunna funka bra. Dessutom är jag less på mitt jobb.

    Nu funderar jag på om jag ska försöka hitta något jobb att ha parallellt med företaget, det lär ju ta ett bra tag innan jag kan försörja mig på det. Jag kollade lite på nätet för att hitta jobb man kan sköta hemifrån, typ marknadsundersökningar etc. Är öppen för det mesta men helst inte rent sälj. Är det någon som har erfarenhet av något seriöst företag som inte ger helt provisionsbaserad lön etc.
  3. Medlem sedan
    Apr 2010
    #2
    Jag är i ett liknande läge, men har inte hittat några alternativ ännu. Tar gärna del av svaren här. Något måste det ju finnas som man kan sköta hemifrån, eller att man har flexibla arbetstider.
  4. 2
    Jag är i ett liknande läge, men har inte hittat några alternativ ännu. Tar gärna del av svaren här. Något måste det ju finnas som man kan sköta hemifrån, eller att man har flexibla arbetstider.
  5. Medlem sedan
    Mar 2012
    #3

    kvinnliga förebilder

    Jag vet inte om du är kvinna eller man. Jag besöker ofta en sajt som heter Qoola Qvinnor. Det är en möttes forum för driftiga kvinnor som har redan företag och många års erfarenheter, men även för alla de som söker inspiration. du kanske hittar inspiration där gällande jobba hemifrån.
    Länken är nedan
    http://qoolaqvinnor.se//
    Malgorzata
  6. 3
    kvinnliga förebilder Jag vet inte om du är kvinna eller man. Jag besöker ofta en sajt som heter Qoola Qvinnor. Det är en möttes forum för driftiga kvinnor som har redan företag och många års erfarenheter, men även för alla de som söker inspiration. du kanske hittar inspiration där gällande jobba hemifrån.
    Länken är nedan
    http://qoolaqvinnor.se//
  7. Våga testa?
    #4
    Tack, ska kolla där!
  8. 4
    Tack, ska kolla där!
  9. Medlem sedan
    Mar 2018
    #5
    Hej, lite länge sedan men det kan ju vara fler som är intresserade. Har skrivit en guide med tips som kanske kan vara något.
    Startguide starta hemifrån

    mvh
    Andreas
  10. 5
    Hej, lite länge sedan men det kan ju vara fler som är intresserade. Har skrivit en guide med tips som kanske kan vara något.
    Startguide starta hemifrån

    mvh
    Andreas

Liknande trådar

  1. Jobba hemifrån...
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 14:42
  2. Jobba hemifrån
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 05:32
  3. Jobba hemifrån
    By Muminmama in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 13:55
  4. Jobba hemifrån?
    By -Louisa- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:31
  5. Jobba hemifrån
    By star in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar