Nu kan han ställa sig upp
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    Nu kan han ställa sig upp

    Nu kan Martin ställa sig upp själv! Så duktig för att bara vara 7 månader.
    Hur går det för era små?

    Kram!
  2. 1
    Nu kan han ställa sig upp Nu kan Martin ställa sig upp själv! Så duktig för att bara vara 7 månader.
    Hur går det för era små?

    Kram!
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Wow! Gunnar också!! 7 månader och några dagar. Min dotter var tidig också. Men jag hade inte förväntat mig samma med Gunnar. Pojkar ska ju vara senare sägs det ju... Gunnar lärde sig krypa när han var runt 6 månader, så nu reser han sig mot pallar och leksaksbackar. Men han är lite okoncentrerad så det är inte många sekunder han kan fokusera på att vara upprätt... Likadant är det med sittandet. Han har ju suttit länge och sätter sig själv upp, men liksom slänger sig ner efter bara en liten stund för att krypa vidare. Dom är så roliga nu!!!
  4. 2
    Wow! Gunnar också!! 7 månader och några dagar. Min dotter var tidig också. Men jag hade inte förväntat mig samma med Gunnar. Pojkar ska ju vara senare sägs det ju... Gunnar lärde sig krypa när han var runt 6 månader, så nu reser han sig mot pallar och leksaksbackar. Men han är lite okoncentrerad så det är inte många sekunder han kan fokusera på att vara upprätt... Likadant är det med sittandet. Han har ju suttit länge och sätter sig själv upp, men liksom slänger sig ner efter bara en liten stund för att krypa vidare. Dom är så roliga nu!!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2011
    #3
    Det är nog ett tag kvar innan dottern ställer sig upp själv. Dottern tar sig fram lite ålandes, får väl se om det blir nåt kryp i benen. Annars så funkar allt bara bra. Dottern har flyttat in i eget rum och för hennes del har det gått bara bra, bara jag som ska vänja mig vid att det är tomt brevid min säng. :S
  6. 3
    Det är nog ett tag kvar innan dottern ställer sig upp själv. Dottern tar sig fram lite ålandes, får väl se om det blir nåt kryp i benen. Annars så funkar allt bara bra. Dottern har flyttat in i eget rum och för hennes del har det gått bara bra, bara jag som ska vänja mig vid att det är tomt brevid min säng. :S
  7. Medlem sedan
    Sep 2006
    #4
    Här sitts det bara som det är än så länge och så ålar hon runt en del... jag är sååå nöjd med tillvaron hon behöver absolut inte stressa för min del... lugnare om de inte är helt mobila. Hon har börjat försöka krypa, men det är en kroppsdel i varje hörne som ska sammarbeta och det är mer komplicerat än man kan tro tydligen
  8. 4
    Här sitts det bara som det är än så länge och så ålar hon runt en del... jag är sååå nöjd med tillvaron hon behöver absolut inte stressa för min del... lugnare om de inte är helt mobila. Hon har börjat försöka krypa, men det är en kroppsdel i varje hörne som ska sammarbeta och det är mer komplicerat än man kan tro tydligen

Liknande trådar

  1. Att ställa upp på sex
    By anonymt namn in forum Sex & erotik
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 22:33
  2. Ställa upp...
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2008-03-06, 14:46
  3. nu kan Moa ställa sig upp!
    By kattis,moa o gustav in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-13, 08:41
  4. Ställa upp ???
    By mamma64 in forum Sex & erotik
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 20:12
  5. Ska ställa ut
    By Tindragull in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-02-27, 07:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar