Medicinsk i v.9
Abort
  1. Anonym
    #1

    Medicinsk i v.9

    Är det nån som har gjort det? Kommer bli i början av v.9 i så fall, men sist gjorde jag i v.5, och jag antar att det är skillnader. Hur upplevde ni det? Smärta? Nån som gjort flera medcicinska och kan jämföra?
    Visst är det fram till v.11 man kan göra mediciska abort va, och sen blir dte kirurgisk?

    Känner mig olustig och rädd!
  2. 1
    Medicinsk i v.9 Är det nån som har gjort det? Kommer bli i början av v.9 i så fall, men sist gjorde jag i v.5, och jag antar att det är skillnader. Hur upplevde ni det? Smärta? Nån som gjort flera medcicinska och kan jämföra?
    Visst är det fram till v.11 man kan göra mediciska abort va, och sen blir dte kirurgisk?

    Känner mig olustig och rädd!
  3. Anonym
    #2
    I vårat landsting, (och en del andra oxå har jag hört) har medicinsk abort FRAM TILL v. 9. Efter det är det kirurgisk abort som gäller.
  4. 2
    I vårat landsting, (och en del andra oxå har jag hört) har medicinsk abort FRAM TILL v. 9. Efter det är det kirurgisk abort som gäller.
  5. Anonym
    #3

    Det

    brukar väl vara medicinsk abort fram till 8+6 i alla fall väl? läkare och barnmorskor räknar ju oftast graviditeten i fulla veckor, så det borde väl vara efter 9+0 som man gör kirurgisk abort?
  6. 3
    Det brukar väl vara medicinsk abort fram till 8+6 i alla fall väl? läkare och barnmorskor räknar ju oftast graviditeten i fulla veckor, så det borde väl vara efter 9+0 som man gör kirurgisk abort?
  7. Anonym
    #4
    Medicinsk fram till v.9, kirurgisk fram till v.12, därefter 2-steg.
  8. 4
    Medicinsk fram till v.9, kirurgisk fram till v.12, därefter 2-steg.
  9. anonym
    #5

    Ja

    det är ju ganska lätt att hitta på nätet. Var framför allt ute efter någon med erfarenheter som de ville dela med sig av.
  10. 5
    Ja det är ju ganska lätt att hitta på nätet. Var framför allt ute efter någon med erfarenheter som de ville dela med sig av.
  11. Medlem sedan
    Apr 2017
    #6
    .....
  12. 6
    .....

Liknande trådar

  1. Bye bye medicinsk fetma!
    By S-JJ in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-06-18, 06:29
  2. Medicinsk abort
    By anonymt namn in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 05:47
  3. Kom in på medicinsk dokumentation! :)
    By Beckis m 2 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 10:02
  4. Medicinsk invaliditet
    By anonymt namn in forum Funktionshinder - vuxna
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-03-09, 18:31
  5. hur ser man på medicinsk
    By skånetösen in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-10-04, 10:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar