Testar imorgon. tror jag.
_1212 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2002
    #1

    Testar imorgon. tror jag.

    Sitter här och inväntar mensens intåg eller icke-intåg. Planerar inte för barn, har två sedan tidigare. Oregelbunden mens och trodde att jag hade fått den 10 mars då det blödde lite sådär som det kan göra. Slarvade till det med maken den 11, trots blödning (vad gör man inte när det kan dröja 1-2 månader mellan sexvarven? haha ). Blödningen var konstigt sparsam, och tog slut den dagen.

    Två dagar efter slog det mig att det kan ha varit ägglossningsblödning. Frågan är nu, när brösten spänner och halsbrännan härjar, om vi har prickat in rätt dag för att jag skulle bli gravid? Det känns nästan så - men jag vågar inte lita på det helt och hållet. Har beställt teststickor på nätet och kommer säkert inte kunna hålla mig från att testa ikväll... Även om jag vet att det är lite förhastat. Mensen borde komma (eller inte) mellan torsdag-lördag sisådär om det nu var en ägglossningsblödning.

    Bebisen är välkommen ifall det nu är på det lyckliga viset, och är det inte det så får vi se om det kan hända någon gång senare. Jag är pirrig i alla fall!!!
    Bättre en hund i sängen än tio i hundgården

    http://enveten.blogspot.com
  2. 1
    Testar imorgon. tror jag. Sitter här och inväntar mensens intåg eller icke-intåg. Planerar inte för barn, har två sedan tidigare. Oregelbunden mens och trodde att jag hade fått den 10 mars då det blödde lite sådär som det kan göra. Slarvade till det med maken den 11, trots blödning (vad gör man inte när det kan dröja 1-2 månader mellan sexvarven? haha ). Blödningen var konstigt sparsam, och tog slut den dagen.

    Två dagar efter slog det mig att det kan ha varit ägglossningsblödning. Frågan är nu, när brösten spänner och halsbrännan härjar, om vi har prickat in rätt dag för att jag skulle bli gravid? Det känns nästan så - men jag vågar inte lita på det helt och hållet. Har beställt teststickor på nätet och kommer säkert inte kunna hålla mig från att testa ikväll... Även om jag vet att det är lite förhastat. Mensen borde komma (eller inte) mellan torsdag-lördag sisådär om det nu var en ägglossningsblödning.

    Bebisen är välkommen ifall det nu är på det lyckliga viset, och är det inte det så får vi se om det kan hända någon gång senare. Jag är pirrig i alla fall!!!
  3. Medlem sedan
    Mar 2010
    #2
    Åh va spännande! Har du testat än?
    Vi planerar syskon och väntar nu på att få reda på om mensen tänker dyka upp eller inte. Sista mens var den 28e feb så det är bara 3 dagar kvar tills den beräknas komma igen. Någon som vet när man tidigast kan testa? Åh, jag hoppas, hoppas på att det tagit sig! <3
  4. 2
    Åh va spännande! Har du testat än?
    Vi planerar syskon och väntar nu på att få reda på om mensen tänker dyka upp eller inte. Sista mens var den 28e feb så det är bara 3 dagar kvar tills den beräknas komma igen. Någon som vet när man tidigast kan testa? Åh, jag hoppas, hoppas på att det tagit sig! <3
  5. Annanonym
    #3
    Spännande! Hur har det gått? Jag hoppas på att flytta in här till veckan.
  6. 3
    Spännande! Hur har det gått? Jag hoppas på att flytta in här till veckan.
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Inget napp ännu Ingen mens heller iofs. Väntar några dagar och testar igen sedan. Håller tummarna för er andra!
  8. 4
    Inget napp ännu Ingen mens heller iofs. Väntar några dagar och testar igen sedan. Håller tummarna för er andra!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    Kom på att jag får tillägga att idag är första dagen över tiden, och att jag testade på eftermiddagen. Kroppen skriker "graviiiid" medan hjärnan sakligt förstår att så inte alls behöver vara fallet. Försöker resonera med mig själv mellan kisseturerna till toaletten. Antingen är jag gravid, eller så har jag mitt 33-åriga livs första bingbångandes UVI. Utan sveda.
  10. 5
    Kom på att jag får tillägga att idag är första dagen över tiden, och att jag testade på eftermiddagen. Kroppen skriker "graviiiid" medan hjärnan sakligt förstår att så inte alls behöver vara fallet. Försöker resonera med mig själv mellan kisseturerna till toaletten. Antingen är jag gravid, eller så har jag mitt 33-åriga livs första bingbångandes UVI. Utan sveda.
  11. Medlem sedan
    Mar 2012
    #6
    Jag hade min sista den 28 feb och test igår och det var positivt
  12. 6
    Jag hade min sista den 28 feb och test igår och det var positivt
  13. Medlem sedan
    Jan 2012
    #7
    hur har det gått???
  14. 7
    hur har det gått???
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Det gick inte :/ Trodde det först, men icke. Bättre lycka nästa gång! Ha en fin graviditet, alla i gruppen!!!
  16. 8
    Det gick inte :/ Trodde det först, men icke. Bättre lycka nästa gång! Ha en fin graviditet, alla i gruppen!!!
  17. Medlem sedan
    Mar 2012
    #9
    Tråkigt! Hoppas att det blir ett januaribarn för er!
  18. 9
    Tråkigt! Hoppas att det blir ett januaribarn för er!

Liknande trådar

  1. Testar imorgon...
    By Zalander in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-07-11, 07:50
  2. imorgon testar jag...
    By AC69 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 07:31
  3. imorgon testar jag...
    By AC69 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 18:59
  4. Imorgon testar jag! :-)
    By mamma1981 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-07-24, 07:27
  5. imorgon testar jag!
    By prinsessans mamma in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-10-28, 13:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar