Börjat jobba!
_1101 Januaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Börjat jobba!

    Nu har jag börjat jobba lite smått! Skulle börjat den 7 maj men fick nytt jobb så nu ska jag börja på schema den 23 april istället. Va å provjobbade igår å ska jobba min första riktiga dag imorgon. E roligt å komma iväg å va "bara" ja, men det kändes riktigt skumt igår å åka iväg utan liten. E ju så van att ha honom med typ överallt.
    Känns lite ångestladdat att lämna honom långa dagar, men samtidigt så ska han va hemma med sin pappa i fyra månader först innan det blir dagis så jag hinner nog vänja mig.
    Hoppas jag
  2. 1
    Börjat jobba! Nu har jag börjat jobba lite smått! Skulle börjat den 7 maj men fick nytt jobb så nu ska jag börja på schema den 23 april istället. Va å provjobbade igår å ska jobba min första riktiga dag imorgon. E roligt å komma iväg å va "bara" ja, men det kändes riktigt skumt igår å åka iväg utan liten. E ju så van att ha honom med typ överallt.
    Känns lite ångestladdat att lämna honom långa dagar, men samtidigt så ska han va hemma med sin pappa i fyra månader först innan det blir dagis så jag hinner nog vänja mig.
    Hoppas jag
  3. Medlem sedan
    Oct 2011
    #2
    Grattis till nya jobbet! Tror att det går jättebra för pappa och liten att få lite kvalitetstid mad varandra! Våran liten har redan börjat på förskola. Trivs som fisken. Vill inte gå hem på eftermiddagarna innan han "visat" på allt han gjort.
    Jag gillade att komma tillbaka till jobbet och inte prata barn en stund det var skönt efter så mycket tid med fullt fokus på blöjor, matning och nattning. Och så härligt att komma hem och se lille solstrålen bli så glad när mamma kom hem igen. Härligt! Lycka till med nya jobbet!
  4. 2
    Grattis till nya jobbet! Tror att det går jättebra för pappa och liten att få lite kvalitetstid mad varandra! Våran liten har redan börjat på förskola. Trivs som fisken. Vill inte gå hem på eftermiddagarna innan han "visat" på allt han gjort.
    Jag gillade att komma tillbaka till jobbet och inte prata barn en stund det var skönt efter så mycket tid med fullt fokus på blöjor, matning och nattning. Och så härligt att komma hem och se lille solstrålen bli så glad när mamma kom hem igen. Härligt! Lycka till med nya jobbet!
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Tack!! Ja, de har ahft jätte-kul å allt har gått bra nu när de varit hemma själva ett par gånger. Sambon längtar verkligen efter att få gå hemma med lillen, så det blir nog bra. Ja, tycker också det e skönt att komma iväg å inte bara va mamma, e skönt att få använda hjärnan på ett annat sätt än att ha full kontroll på mat, sov å blöjbyten.
  6. 3
    Tack!! Ja, de har ahft jätte-kul å allt har gått bra nu när de varit hemma själva ett par gånger. Sambon längtar verkligen efter att få gå hemma med lillen, så det blir nog bra. Ja, tycker också det e skönt att komma iväg å inte bara va mamma, e skönt att få använda hjärnan på ett annat sätt än att ha full kontroll på mat, sov å blöjbyten.

Liknande trådar

  1. Har börjat jobba....
    By anonymt namn in forum Sömn – barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 20:50
  2. Börjat jobba
    By Malin Lucas o Casper in forum _0705 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-07, 11:21
  3. börjat jobba
    By maja med s och i in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 17:57
  4. Börjat jobba
    By warren in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-12, 22:22
  5. Jag har börjat jobba!
    By tl-67 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 11:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar