Hur är det med er allihop?
_0211 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Hur är det med er allihop?

    Vad gör ni? Hur mår alla nioåringar? Länge sen jag var här inne!

  2. 1
    Hur är det med er allihop? Vad gör ni? Hur mår alla nioåringar? Länge sen jag var här inne!
  3. Medlem sedan
    Mar 2002
    #2
    Nioåringen mår bra och växer så det knakar.

    Mätte häromdagen.
    141 lång och 39 kg. En rejäl bit!

    36 i skonummer ... Jösses, han kommer snart se ut som stora L.
  4. 2
    Nioåringen mår bra och växer så det knakar.

    Mätte häromdagen.
    141 lång och 39 kg. En rejäl bit!

    36 i skonummer ... Jösses, han kommer snart se ut som stora L.
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Jag har inte varit inne på en evighet. Här är det bra, Astrid ser fram emot att börja Engelska skolan i höst. Just nu är det mest datorspel som gäller. Hon leker/spelar nästan bara med killar och det är spännande att se hur hon och systern utvecklar sina personligeheter och jag funderar på hur mycket vi föräldrar har påverkat. Astrid är en kreativ tomboy med stor empati och och Märtha en prinsesstyp med skinn på näsan. Det skall verkligen bli kul att se hur de blir som äldre och vuxna...
  6. 3
    Jag har inte varit inne på en evighet. Här är det bra, Astrid ser fram emot att börja Engelska skolan i höst. Just nu är det mest datorspel som gäller. Hon leker/spelar nästan bara med killar och det är spännande att se hur hon och systern utvecklar sina personligeheter och jag funderar på hur mycket vi föräldrar har påverkat. Astrid är en kreativ tomboy med stor empati och och Märtha en prinsesstyp med skinn på näsan. Det skall verkligen bli kul att se hur de blir som äldre och vuxna...
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Stor kille! Härligt att höra att han mår bra!
  8. 4
    Stor kille! Härligt att höra att han mår bra!
  9. Medlem sedan
    Oct 2001
    #5
    Spännande med skolbyte, det blir det för Jolina också! Ja det är spännande att de kan bli så olika... Jolina och Juni är supertajta men har ändå helt olika personligheter. Jolina är verkligen typisk storasyster, ordentlig, duktig och lugn. Juni är arg som ett bi, har inget tålamod alls fast hon är väldigt smart.
  10. 5
    Spännande med skolbyte, det blir det för Jolina också! Ja det är spännande att de kan bli så olika... Jolina och Juni är supertajta men har ändå helt olika personligheter. Jolina är verkligen typisk storasyster, ordentlig, duktig och lugn. Juni är arg som ett bi, har inget tålamod alls fast hon är väldigt smart.
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Jolina ska byta skola till hösten, hon har kommit in på Adolf Fredriks musikklasser och ser så mycket fram emot att få börja där. Hon älskar att sjunga!

    Och för min del är det snart färdigpluggat, jag tar äntligen examen den 2 juni!
  12. 6
    Jolina ska byta skola till hösten, hon har kommit in på Adolf Fredriks musikklasser och ser så mycket fram emot att få börja där. Hon älskar att sjunga!

    Och för min del är det snart färdigpluggat, jag tar äntligen examen den 2 juni!

Liknande trådar

  1. hej allihop
    By Mizaja_5a in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-04-05, 10:04
  2. Hej allihop!
    By Kattmamman in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 12:17
  3. Hej allihop!
    By picar in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-04-03, 09:12
  4. hej allihop!
    By Tussilull in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-03-26, 13:20
  5. Hej allihop!
    By mimmsa in forum Bokstavsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 11:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar